Citat:
Ursprungligen postat av
Fenora
Jag har länge haft utebliven orgasm vid utlösning. När jag har sex eller onanerar så får jag normal erektion och allt funkar som det ska förutom att jag inte känner något extra vid utlösning. Jag känner bara att musklerna i bäckenbotten spänner sig för att "skjuta" ut sperman men jag känner ingen extra stimuli vilket man ska känna och jag har känt extra stimuli/orgasm förut. Så vid utlösning så känner jag bara att sperman sprutas ut, nästan som att kissa, dvs ingen speciellt känsla.
Jag har försökt hitta svar på nätet, vissa påstår att porr kan påverka orgasm vid utlösning så jag har slutat kolla porr nu i över en månads tid. Detta har dock inte påverkat ngt än så länge.
Vad kan detta bero på? Vad kan jag göra?
/ Orolig man
Rent spontant: nästa gång du har sex, sänk ned tempot så mycket du kan (när du börjar närma dig utlösning/orgasm), utan att du tappar känslan, förstås. Bara så att du fortfarande känner att det är på gång, sedan .. kör på långsamt tills du kommer, men stanna inte, hehe..
Onani är väl ett förkortat eller förlängt substitut, kör den förlängda versionen och låt det gå så långsamt det går? mitt tips. Annars provar du helt tvärtom, vi är alla olika.
Lycka till kamrat!