2018-12-27, 01:46
Medlem
Är det möjligt att radera inlägg och startade ämnen som andra har skrivit på kontot? Vi var flera som skapade kontot och några av dessa har trollat och provocerat en heel del, säkert 90% av alla inlägg på kontot. Jag vet inte vem exakt som skrev de olika sakerna då ingen ville medge det men jag står verkligen inte bakom dem, tycker att flera är avskyvärda. Går det att radera dessa på något sätt då det inte är jag som har skrivit dem och jag verkligen inte står bakom innehållet?
Citera
2018-12-27, 01:49
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaglevalivet
Är det möjligt att radera inlägg och startade ämnen som andra har skrivit på kontot? Vi var flera som skapade kontot och några av dessa har trollat och provocerat en heel del, säkert 90% av alla inlägg på kontot. Jag vet inte vem exakt som skrev de olika sakerna då ingen ville medge det men jag står verkligen inte bakom dem, tycker att flera är avskyvärda. Går det att radera dessa på något sätt då det inte är jag som har skrivit dem och jag verkligen inte står bakom innehållet?

Lösningen är att inte dela konto med andra.
Citera
2018-12-27, 01:50
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaglevalivet
Vad jag vet så raderar inte FB inlägg men om du berättar mer så kan det kanske hjälpa ditt fall!
Citera
2018-12-27, 01:58
Medlem
Strychnos avatar
Nej, det blir inget av någon radering av inlägg, oavsett vem som postat dem med kontot.
Man ansvarar själv för sitt konto. Lagt kort ligger.

(FB) Inlägg och trådar (2018-05-02)
Citat:
Q: Kan jag radera mina inlägg?
A: Du kan inte radera dina inlägg.

Q: Kan jag få min tråd raderad.
A: Nej, sålänge tråden följer dom regler som finns är det lagt kort ligger som gäller.

Q: Men kom igen, det är skitviktigt att det jag skrivit raderas!
A: Nej. Är du fortfarande missnöjd med svaret kan du kontakta valfri admin eller Flashback International Inc enligt länken 'Kontakta oss'.
Citera
2020-01-09, 04:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Nej, det blir inget av någon radering av inlägg, oavsett vem som postat dem med kontot.
Man ansvarar själv för sitt konto. Lagt kort ligger.

(FB) Inlägg och trådar (2018-05-02)
så mkt skitsnack ang detta.vad nu. 20 pers som skrivit som dig. är inte ngn av er nyfikna och ställer frågan: VARFÖR?! varför kan man inte radera det?! så jävla efterblivet. modsen tror dem äger världen här. riktiga kassa kuksugare
Citera
2020-01-09, 04:40
Medlem
hibernalhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
så mkt skitsnack ang detta.vad nu. 20 pers som skrivit som dig. är inte ngn av er nyfikna och ställer frågan: VARFÖR?! varför kan man inte radera det?! så jävla efterblivet. modsen tror dem äger världen här. riktiga kassa kuksugare

Därför att det är just det som är "Yttrandefrihet på riktigt", du skall kunna stå för det du säger...
Citera
2020-01-09, 04:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hibernalhatt
Därför att det är just det som är "Yttrandefrihet på riktigt", du skall kunna stå för det du säger...
det håller jag med om.
men när posten tappar relevans samt om man postar ngt helt fel lr märker ngn har postat samma grej är det mkt smidigare att ta bort skitet och rensa forumet därmed
Citera
2020-01-09, 04:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
det håller jag med om.
men när posten tappar relevans samt om man postar ngt helt fel lr märker ngn har postat samma grej är det mkt smidigare att ta bort skitet och rensa forumet därmed

Är något felpostat kan du ju rp:a för 0.02 eller 0.03 så tas det bort om rp:n bedöms korrekt.

I övrigt råder självklart "lagt kort ligger".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in