Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-26, 20:15
  #1
Avstängd
Tappade min jävla lur i vatten och det kom förmodligen in i luren (sidorna osv) nu är skärmen som en gammal tv som inte har signal liksom helt grå osv, luddrig, blev liteee bättre efter 15min, stängde av den nu

finns det nåt man kan göra eller kommer det förmodligen stanna sådär?

Det är en iphone
Citera
2018-12-26, 20:22
  #2
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arouint
Tappade min jävla lur i vatten och det kom förmodligen in i luren (sidorna osv) nu är skärmen som en gammal tv som inte har signal liksom helt grå osv, luddrig, blev liteee bättre efter 15min, stängde av den nu

finns det nåt man kan göra eller kommer det förmodligen stanna sådär?

Det är en iphone
lägg den i en stor skål med ris. riset suger åt fukten
Citera
2018-12-26, 20:23
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arouint
Tappade min jävla lur i vatten och det kom förmodligen in i luren (sidorna osv) nu är skärmen som en gammal tv som inte har signal liksom helt grå osv, luddrig, blev liteee bättre efter 15min, stängde av den nu

finns det nåt man kan göra eller kommer det förmodligen stanna sådär?

Det är en iphone
iPhone säger ingenting. Är det en iPhone 2G eller Xs?
Citera
2018-12-26, 20:26
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
iPhone säger ingenting. Är det en iPhone 2G eller Xs?

Just detta en 5s
Citera
2018-12-26, 20:34
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
lägg den i en stor skål med ris. riset suger åt fukten

ok gjort, men tog mig tid att göra det, cirka 30min efter incidenten, tror du att det är hopplöst att göra det om det var så pass sent inpå?
Citera
2018-12-26, 20:44
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arouint
Tappade min jävla lur i vatten och det kom förmodligen in i luren (sidorna osv) nu är skärmen som en gammal tv som inte har signal liksom helt grå osv, luddrig, blev liteee bättre efter 15min, stängde av den nu

finns det nåt man kan göra eller kommer det förmodligen stanna sådär?

Det är en iphone
Troligtvis överlever den inte men förhoppningsvis gör den det. Om den pajar får du ta den på drulleförsäkringen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback