Citat:
Ursprungligen postat av
sportitvsoffan
Vilket fantastiskt roligt och innovativ komediserie minst sagt.
Är helt såld på vad jag har sett.
Härligt jobbat av gänget på SVT som fått till en riktig fullpoängare.
Den var faktiskt riktigt bra. Inte skitnödigt PK heller, snarare tvärtom då dom driver med PK-praktikanten från
Umeå
Jag trodde att Jesper var bannlyst från statsmedia, troligen så spelades detta in före "Svenska Nyheter"
Hoppas på fler avsnitt.