Citat:
Ursprungligen postat av
Mafia
Ytterligare en butik som lever på 40-talisterna som får stänga igen.
Nja, nog har den haft rätt blandade kunder ändå. Men utan affärsmöten, begravningar, bröllop osv så försvann ju i princip alla kunder på en gång. Men det är klart att de har haft en vikande efterfrågan i många år då den typen av kläder minskat en hel del.