2018-12-24, 14:45
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acaii
Barnsligt resonemang! Om du t.e.x har grov smärta i kroppen, ska du då skippa att käka din medicin bara för att? Även fast du fungerar som vanligt i trafiken? Eller om du tagit 1-2 mg alprazolam dagarna innan för dina panikattacker som du också har på recept?

Ser även att du brukar cannabis, kör du bil dagarna efter du rökt eftersom det finns kvar i blodet? Eller så kanske du helt enkelt inte har ett körkort ens..

Vad babblar du om?? Uppenbarligen har Lycksökerskan inte detta på recept då hon blivit erlagd med ett strafföreläggande efter att framfört ett fordon med dessa ämnen i kroppen!

Om man innehar ett recept på dessa är det upp till en själv att bestämma om man är i tillstånd att framföra ett fordon efter medicinintag..
2018-12-24, 15:27
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acaii
Barnsligt resonemang! Om du t.e.x har grov smärta i kroppen, ska du då skippa att käka din medicin bara för att? Även fast du fungerar som vanligt i trafiken? Eller om du tagit 1-2 mg alprazolam dagarna innan för dina panikattacker som du också har på recept?

Ser även att du brukar cannabis, kör du bil dagarna efter du rökt eftersom det finns kvar i blodet? Eller så kanske du helt enkelt inte har ett körkort ens..

Med nykter syftar jag på att inte köra flummad fast det kanske du tycker är en bra idé, nej har inte körkort då jag blivit myndig väldigt nyligen, dock övningskört med CB I blodet och även kört moppe bäng, sjukt läskigt kommer aldrig köra något fordon bäng igen.
2018-12-24, 15:30
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Det är lite konstigt att den där Crille har tagit över DERAS kanal och sagt att jacke inte kan vara med längre så länge hon finns med i bilden.

Även om bruden verkar skum så kan ju han inte bestämma över sin bror privatliv och lämna ultimatum om deras kanal, de äger väl den tillsammans eller??

Dem har slitit rätt mycket med kanalen, Chrille vill inte smutsa ner sitt eller kanalens varumärke med hennes namn och närvaro skulle jag tro.
2018-12-24, 15:36
Medlem
drummel89s avatar
Västmanland tingsrätt mål nr T 2397-17

Dom
Kärande
Meddelad i Västerås
Skandinaviska Enskilda Banken AB, 502032-9081 Kreditstöd
ST M3
106 40 Stockholm
Svarande
Jxxxxxx Linda Mangal, 198907xx-xxxx c/o Lindberg
Xxxgatan 6 C
722 XX Västerås
1. J Mangal ska till Skandinaviska Enskilda Banken AB betala 27 497 kr 48 öre, upplupen ränta per den 9 maj 2017 med 2 642 kr 81 öre, jämte ränta från den 9 maj 2017, enligt kreditvillkoren f.n. 11,44 procent, till dess betalning sker.
2. J Mangal ska ersätta Skandinaviska Enskilda Banken AB för inkassokostnad med 180 kr.
3. J Mangal ska ersätta Skandinaviska Enskilda Banken AB för kostnader i samband med ansökan om betalningsföreläggande med 680 kr.
4. JMangal ska ersätta Skandinaviska Enskilda Banken AB för rättegångskostnader 4 800 kr, varav 2 800 kr avser ansökningsavgift till tingsrätten och 2 000 kr avser nedlagt arbete.
2018-12-24, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TryhardPolice
Dem har slitit rätt mycket med kanalen, Chrille vill inte smutsa ner sitt eller kanalens varumärke med hennes namn och närvaro skulle jag tro.

Det förstår jag men det spelar ingen roll. Han har ingen rätt eller tillåtelse att byta lösenord sådär.

Jacke kan stämma honom.
2018-12-24, 16:14
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Det förstår jag men det spelar ingen roll. Han har ingen rätt eller tillåtelse att byta lösenord sådär.

Jacke kan stämma honom.

Ja båda äger kanalen så. Tror inte Jacke varken vill eller vågar stämma Chrille dock. Jacke kör på sin egna kanal medans Chrille kör på Bröderna Berg
2018-12-24, 16:46
Medlem
Citat:
Ja båda äger kanalen så. Tror inte Jacke varken vill eller vågar stämma Chrille dock. Jacke kör på sin egna kanal medans Chrille kör på Bröderna Berg

Nej för jacke är en toffel. Vem skulle acceptera att någon bara tar över en 100K kanal bara sådär?
Idiot alltså.
2018-12-24, 16:52
Medlem
Citat:
Nej för jacke är en toffel. Vem skulle acceptera att någon bara tar över en 100K kanal bara sådär?
Idiot alltså.

Du är ju lika stor idiot som bröderna berg. Vem fan skulle stämma sin egen bror? Hur tänker du?
2018-12-24, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boven541
Du är ju lika stor idiot som bröderna berg. Vem fan skulle stämma sin egen bror? Hur tänker du?

Håll käften jävla horunge.

Han har ju snott kanalen från sin bror och stängt han ute. Din efterblivna jävel. Vet du hur mycket pengar de tjänar per klipp eller??
2018-12-24, 17:20
Medlem
Citat:
Håll käften jävla horunge.

Han har ju snott kanalen från sin bror och stängt han ute. Din efterblivna jävel. Vet du hur mycket pengar de tjänar per klipp eller??

Allt handlar inte om pengar. Men du hade säkert sålt din egen mamma för rätt pris.

Hur mycket tjänar dom per klipp? Tveksam till att det kan vara så mycket
2018-12-24, 18:36
Medlem
Fan vad är det för killar där ute.. hur fan man man välja en trasig hora före sin egen bror.

Kanske svensken borde dö ut för allas bästa. Fan värsta jag sett.

Man får väl hoppas att det är ett trick för att röra upp folk som mig. Isåfall önskar jag God Jul. Det är ett fritt val att titta på skiten.

Kollat klippen nu. Rätt uppenbart att det är scriptat för att engagera unga människor. Bara sättet Ts första video startar skriker barnprogram.
Senast redigerad av Voidworth 2018-12-24 kl. 18:43.
2018-12-24, 18:40
Medlem
Citat:

Den vars mail registrerade kontot äger kontot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in