Citat:
Jacke lägger ut en video om att han mår så dåligt.
Jessica säger att hon jobbar inom psykiatrin o med missbruk. Jacke VET att hon sitter o ljuger. Han vet lika bra som henne att hon jobbar som vårdbiträde med att torka gamlingar i röven.
https://minfil.com/V9vcG1p2bb/6E4165EB-4A76-43AF-BAE5-CCFE22E59B35_jpeg
Hon har alltid varit o kommer alltid vara en lögnare!
Personen som skrev mailet till Chrille känner Jessica väldigt väl o allt var mitt i pricken av en beskrivning av denna människa.
Hon har missbrukat både benz o opiater, bla sub= (subutex) som är ett substitut till heroin. Ett sk syntetiskt heroin.
Ingen har lurat i henne varken benz eller opiater.
Hon har träffat en uppsjö med skabbiga män o blir kär direkt. Hon kör alltid samma fraser som ”jag har aldrig känt såhär för någon annan”
”Det känns som vi har känt varann mycket längre”
”Jag älskar dig” är en fras som hon delar ut lättvindligt.
Ska inte glömma att nämna att hon säger sig bli gravid med dom flesta oxå.
Sen ska vi inte tala om dom där falska tårarna som hon alltid tar till.
Finns massa skit om den här sunkiga bruden o det kommer komma fram. Tro mig.
Varför inte bara stå sitt kast o konfrontera allt hat. Säg sanningen för en gångs skull?
Jessica säger att hon jobbar inom psykiatrin o med missbruk. Jacke VET att hon sitter o ljuger. Han vet lika bra som henne att hon jobbar som vårdbiträde med att torka gamlingar i röven.
https://minfil.com/V9vcG1p2bb/6E4165EB-4A76-43AF-BAE5-CCFE22E59B35_jpeg
Hon har alltid varit o kommer alltid vara en lögnare!
Personen som skrev mailet till Chrille känner Jessica väldigt väl o allt var mitt i pricken av en beskrivning av denna människa.
Hon har missbrukat både benz o opiater, bla sub= (subutex) som är ett substitut till heroin. Ett sk syntetiskt heroin.
Ingen har lurat i henne varken benz eller opiater.
Hon har träffat en uppsjö med skabbiga män o blir kär direkt. Hon kör alltid samma fraser som ”jag har aldrig känt såhär för någon annan”
”Det känns som vi har känt varann mycket längre”
”Jag älskar dig” är en fras som hon delar ut lättvindligt.
Ska inte glömma att nämna att hon säger sig bli gravid med dom flesta oxå.
Sen ska vi inte tala om dom där falska tårarna som hon alltid tar till.
Finns massa skit om den här sunkiga bruden o det kommer komma fram. Tro mig.
Varför inte bara stå sitt kast o konfrontera allt hat. Säg sanningen för en gångs skull?
Jag tror tyvärr att Jacke är alldeles för snäll och tror på alla lögner. Han känns som en väldigt snäll och fin människa som tänker på alla. Men det är det som biter honom hårt som fan i röven nu. Han är för snäll och tror för bra om henne och sedan när hon lämnar honom så kommer han inse vilket misstag han har gjort. :/