2019-01-05, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zykzyko
Jacke lägger ut en video om att han mår så dåligt.
Jessica säger att hon jobbar inom psykiatrin o med missbruk. Jacke VET att hon sitter o ljuger. Han vet lika bra som henne att hon jobbar som vårdbiträde med att torka gamlingar i röven.

https://minfil.com/V9vcG1p2bb/6E4165EB-4A76-43AF-BAE5-CCFE22E59B35_jpeg

Hon har alltid varit o kommer alltid vara en lögnare!
Personen som skrev mailet till Chrille känner Jessica väldigt väl o allt var mitt i pricken av en beskrivning av denna människa.
Hon har missbrukat både benz o opiater, bla sub= (subutex) som är ett substitut till heroin. Ett sk syntetiskt heroin.
Ingen har lurat i henne varken benz eller opiater.
Hon har träffat en uppsjö med skabbiga män o blir kär direkt. Hon kör alltid samma fraser som ”jag har aldrig känt såhär för någon annan”
”Det känns som vi har känt varann mycket längre”
”Jag älskar dig” är en fras som hon delar ut lättvindligt.
Ska inte glömma att nämna att hon säger sig bli gravid med dom flesta oxå.
Sen ska vi inte tala om dom där falska tårarna som hon alltid tar till.
Finns massa skit om den här sunkiga bruden o det kommer komma fram. Tro mig.
Varför inte bara stå sitt kast o konfrontera allt hat. Säg sanningen för en gångs skull?

Jag tror tyvärr att Jacke är alldeles för snäll och tror på alla lögner. Han känns som en väldigt snäll och fin människa som tänker på alla. Men det är det som biter honom hårt som fan i röven nu. Han är för snäll och tror för bra om henne och sedan när hon lämnar honom så kommer han inse vilket misstag han har gjort. :/
2019-01-05, 04:41
Bannlyst
Någon som har en aning om vilken krog hon jobbat på?
2019-01-05, 07:20
Medlem
"jag blev i lurad benzo, alltså opiater."

Rätta mig om jag har fel, men av vad jag har lärt mig så är benzo INTE opiater?
Och att det dessutom kan vara livsfarligt att blanda benzo och opiater?
2019-01-05, 11:26
Medlem
Stackars Jakob och Jessi. Han borde kanske ta paus från att vara offentlig på sociala medier ett par månader tills stormen lagt sig och han förhoppningsvis mår bättre efter psykologbesöken och när antidepp gjort sitt. Sen skulle han kunna skriva en bok med hjälp av spökskrivare om hur det är att vara bror till en youtubelegend, att utåt sett vara nr 2 efter överlägsna Chrille på Bröderna Berg fast han gör mer jobb bakom kulisserna, och hur det är att höra att han är dum, naiv, utnyttjad och att hans flickvän kallas för kränkande epitet. Så kanske han kan gå ner i tid på sitt jobb där han varnades för skolk pga sitt engagemang på Bröderna Berg.
2019-01-05, 11:48
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponnypatrullen

Nej, benzo är definitivt inte opiater. Hon är bara blåst. Och ja, det är inte bra att blanda benzo med opiater. Min polares pappa känner en som blev hjärndöd av det.

Att hon blev lurad till att ta benzo tvivlar jag starkt på, oavsett så ska man ALDRIG ta piller som man själv inte vet helt säkert exakt vad det är för något, oavsett om det är en nära vän eller inte som erbjuder. Stackars Jacke som är så lättpåverkad, han ser verkligen inte ut att må bra.
2019-01-05, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Nej, benzo är definitivt inte opiater. Hon är bara blåst. Och ja, det är inte bra att blanda benzo med opiater. Min polares pappa känner en som blev hjärndöd av det.

Att hon blev lurad till att ta benzo tvivlar jag starkt på, oavsett så ska man ALDRIG ta piller som man själv inte vet helt säkert exakt vad det är för något, oavsett om det är en nära vän eller inte som erbjuder. Stackars Jacke som är så lättpåverkad, han ser verkligen inte ut att må bra.

Tack för ditt svar!
Var nästan 99% säker på att det var så.
Men om man som hon påstår att hon gör, jobbar inom vård/psykiatri/missbrukare så borde man verkligen ha koll på detta.

Jag tror att det var opiater hon tog den gången, men hon säger benzo för att försköna det hela. Eftersom benzo klassas som en antideppmedicin och skrivs ut till rätt många med depression och anses då mer okej än opiater som ses mer som en drog.
2019-01-05, 14:40
Medlem
Citat:
Tack för ditt svar!
Men om man som hon påstår att hon gör, jobbar inom vård/psykiatri/missbrukare så borde man verkligen ha koll på detta.

Jag tror att det var opiater hon tog den gången, men hon säger benzo för att försköna det hela. Eftersom benzo klassas som en antideppmedicin och skrivs ut till rätt många med depression och anses då mer okej än opiater som ses mer som en drog.

Läs igenom tråden så ser du att det var benzo hon hade i blodet.
2019-01-05, 14:49
Medlem
Citat:
Tack för ditt svar!

Xanor ( benso ) hade hon i blodet vid bilkörningen.
2019-01-05, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znigtt
Någon som har en aning om vilken krog hon jobbat på?

Det är en pub o det är inte relevant. Var ju typ 10 år sedan. Hennes dotters pappa har den puben o jag tror inte han vill bli kopplad till henne öht.
2019-01-05, 15:47
Medlem
Citat:
Tack för ditt svar!

Det finns länk i tråden till att hon inte jobbar med varken psykiatri eller missbruk.
Den benz hon hade tagit (xanor) skrivs verkligen inte ut till många med depression. Det är inte direkt en light variant på benz.
2019-01-05, 20:32
Medlem
p5ys avatar
https://www.youtube.com/watch?v=xuVoMC8-tMo

droger frågetecken
2019-01-05, 21:12
Medlem
Citat:

Det hon försöker göra är att säga fel så folk ska tro att hon inte har koll. Om man "jobbar i vården" så vet man definitivt att benso inte är opiater. Hon verkar fan vara psykopat!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in