Om det något jag lärt mig här i livet så är det att du behöver inte ens försöka lära dig hur man ska klä sig. Skaffa dig en partner istället, dom verkar vara experter. Kvinnor har det där inbyggt och är riktigt duktiga, och om du skulle vara en homosexuell man så verkar bögar ha fått ta del av kvinnans super-DNA och är också supervassa i området.
Jag klär mig aldrig själv, min tjej tar fram kläder och berättar hur det ska vara. Har varit så i över 2½ år nu och jag ser fram emot att ha det såhär resten av mitt liv.
Om jag ska vara seriös så tycker jag inte att du ska oroa dig. Se det först från den positiva sidan och det är att "överflöd" av kläder kommer hålla dig varm nu när det är så kallt ute. Alla andra människor kommer ha fullt upp med att frysa eller stirra ned i sina telefoner så ingen kommer märka att man minsann såg den där killens t-shirt under tjocktröjan.
Om jag sett dig så hade jag inte tyckt mer eller mindre för det, men du själv avgör hur viktigt detta är.
Jag själv känner mig obekväm när mitt underställ syns under min t-shirt + tjocktröja. Jag brukar då helt enkelt dra ned understället och upp det andra, men självklart "rättar (felar) det till sig" och ser likadant ut efter en stund. Jag kan då säga att ett underställ som syns ser femtioelva-tusen gånger värre ut en t-shirt som syns, men samtidigt så är det fortfarande ingen som bryr sig.