2018-12-23, 00:04
Medlem
Efebofilkustens avatar
Finns det några tungt kriminella profiler som är öppet homosexuella?

Accepteras homosexualitet i grupper som OG, Hells Angels, Bandidos, Brödraskapet, Wolf Pack, Juggemaffian eller bland ortens alla unga, svartmuskiga knarkkungar och revolvermän?

Är man som bög tvungen att vara mycket diskret och försiktig om man vill överleva i kriminella miljöer, eller är många gangsters i själva verket relativt toleranta och accepterar bögar så länge de inte tafsar och stöter på nån av de heterosexuella killarna?
Citera
2018-12-23, 00:16
Medlem
franges avatar
Majoriteten av de kriminella gängen idag är ju svartmuskiga muslimer från MENA (MC-gängen är praktiskt tagit pensionerade, utkonkurrerade eller infiltrerade av svartmuskingar, så) och bögeri brukar knappast vara särskilt uppskattat bland Profetens följare - så du kan ju gissa själv.
Citera
2018-12-23, 00:24
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Majoriteten av de kriminella gängen idag är ju svartmuskiga muslimer från MENA (MC-gängen är praktiskt tagit pensionerade, utkonkurrerade eller infiltrerade av svartmuskingar, så) och bögeri brukar knappast vara särskilt uppskattat bland Profetens följare - så du kan ju gissa själv.
Jo, jag anade väl det.

Dock borde det kanske finnas ett fåtal icke-muslimska kriminella med denna avvikande sexuella läggning...?
Citera
2018-12-23, 00:37
Medlem
jag ser löpsedeln framför mig:

Homosexuellt arabisk gäng håller Tensta i järngrepp. Polisen är maktlös.
Citera
2018-12-23, 00:54
Medlem
En "ledare " i ett gäng (flydde till turkiet) försökte våldta min bror.
Citera
2018-12-23, 00:57
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaleGribble
jag ser löpsedeln framför mig:

Homosexuellt arabisk gäng håller Tensta i järngrepp. Polisen är maktlös.
Tja, det sägs ju att många araber är smygbögar, så det är inte ett helt omöjligt scenario faktiskt...
Citera
2018-12-23, 00:57
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
En "ledare " i ett gäng (flydde till turkiet) försökte våldta min bror.
Var "ledaren" bög?
Citera
2018-12-23, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
Var "ledaren" bög?

Jag vet inte, men jag vet att han bor i Turkiet nu.
Citera
2018-12-23, 01:05
Bannlyst
Citat:

Accepteras homosexualitet i grupper som OG, Hells Angels, Bandidos, Brödraskapet, Wolf Pack, Juggemaffian eller bland ortens alla unga, svartmuskiga knarkkungar och revolvermän?

Är man som bög tvungen att vara mycket diskret och försiktig om man vill överleva i kriminella miljöer, eller är många gangsters i själva verket relativt toleranta och accepterar bögar så länge de inte tafsar och stöter på nån av de heterosexuella killarna?

Varför inte testa ett skott i den bakre öppningen,
en kul kille från Arabien hårig och oblyg,
han sitter ju på livstid i plyschbrallan Sverige!
Många och tyvärr,
ratade svenska/finska fetlagda kvinnors vakna dröm om drömäktenskap,
enligt möjlig men trovärdig statistik!
Du är på intet sätt avundsvärd!
Lycka till!
Senast redigerad av O-maj-gadd 2018-12-23 kl. 01:12.
Citera
2018-12-23, 04:26
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:

Din fråga avser "öppen homosexualitet". Öppen homosexualitet accepteras mig veterligen inte i ett enda gäng som vi känner till namnet på. Kriminella miljöer däremot är nog tolerant, kriminella är ju inriktade på att tjäna pengar så de gör nog affärer med vem som helst oavsett sexuell läggning.
Citat:
Din fråga avser "öppen homosexualitet". I svenska fängelser har blotta misstanken om homosexuell läggning varit tabu och något farligt för den fånge som misstänks vara det, svenska yrkeskriminella är oerhört konservativa när det gäller sådana saker. Vad jag hört av initierade så håller det där på att ändras i takt med att det sitter allt fler utomeuropéer på svenska fängelser så luckras tabut upp även om den som är öppet homosexuell antagligen kan räkna med svårigheter på de flesta tyngre anstalter. På öppen anstalt och vissa lågsäkerhetsanstalter så kan nog en öppet homosexuell person gå säker idag. Så var nog inte fallet för en tio-tjugo år sedan.
Citera
2018-12-23, 04:27
Bannlyst
Citat:
Tja, det sägs ju att många araber är smygbögar, så det är inte ett helt omöjligt scenario faktiskt...

Varför tror du det är så vanligt att araberna våldtar i grupp? Det är för att de vill se varandras kukar. Att våldta tillsammans är i princip det enda tillfället de har att visa sina kukar för varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in