Citat:
Ursprungligen postat av
Buho
Flasback lämnade jag några månader ( och jag hoppas att nästa år blir fri , ett helt år) på grund att det kändes bättre för mig, när jag hittade info på egen hand, genom att promenera på gatan typ, mera äkta fakta än sitta bakom en skärm, hellre läser jag metro, och mediterar i skogen, då slår hag 2 flugor i en smäll, meditation och mina ögon blir " freshare" + här mefiterar man inte genom att läsa i detta forum, och utan meditation blir psyket dåligt

men kanske ni har någon sorts mediterande teknik, när ni kastar era tankar här, kanske utan att tänka att det ni skriver kan påverka personer psykisk, utan att ni kanske vet inte det!
Om det har en sådan negativ effekt på dig så är jag förundrad att du fortfarande använder forumet, är det som en drog för dig? Låter konstigt kan jag tycka, hade jag varit i din sitts hade jag inte brukat sidan helt enkelt. Låter lite som ett självskadebeteende när du kunnat lokalisera att det är just forumet som tär på dig men att du ändå kommer tillbaka. Hoppas du kan bli fri från forumet och kan må bra, lycka till och hoppas inte på återseende (för din egen skull).