• 1
  • 2
2018-12-18, 13:15
Medlem
Tjo, Tänkte testa Tren e för första gången, har tidigare kört 2 testo only 500mg e5d kurer och en testo e 500mg e5d + OT 80/50. Avslutade sista kuren i oktober och är klar med min pct som var nolvadex 40mg första 2v följt av 20mg de resterande 2v. Resultaten av de kurerna var helt ok, +7kg , ok styrkeökningar och samtidigt slimmat av kroppen lite. Under senaste kuren utvecklade jag lite gyno( har varit hos plastikkirurg och fått det bekräftat) även att jag körde 0,5mg armidex eod och 20mg nolvadex, 1,25mg letro under gyno känningarna. Har som sagt aldrig tidigare kört tren så tänkte höra era åsikter och funderingar av vad som vore bäst, lågdos testo+ 400mg tren e5d eller köra tren only 400mg e5d. För och nackdelar? Som sagt är ganska gyno känslig på testot och är väl därför jag överväger att köra tren only, vill försöka minska chanserna att det förvärras. Skulle vara tacksam för synpunkter gällande uppläggen? Tack på Förhand!

174cm
85kg
24år
Tränat ca 7år
ca 12% bf
Bänk: 145kg (artros i axeln)
Mark: 220kg
Knäböj: 150kg ( opererat menisken )
Citera
2018-12-18, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mape1
Tjo, Tänkte testa Tren e för första gången, har tidigare kört 2 testo only 500mg e5d kurer och en testo e 500mg e5d + OT 80/50. Avslutade sista kuren i oktober och är klar med min pct som var nolvadex 40mg första 2v följt av 20mg de resterande 2v. Resultaten av de kurerna var helt ok, +7kg , ok styrkeökningar och samtidigt slimmat av kroppen lite. Under senaste kuren utvecklade jag lite gyno( har varit hos plastikkirurg och fått det bekräftat) även att jag körde 0,5mg armidex eod och 20mg nolvadex, 1,25mg letro under gyno känningarna. Har som sagt aldrig tidigare kört tren så tänkte höra era åsikter och funderingar av vad som vore bäst, lågdos testo+ 400mg tren e5d eller köra tren only 400mg e5d. För och nackdelar? Som sagt är ganska gyno känslig på testot och är väl därför jag överväger att köra tren only, vill försöka minska chanserna att det förvärras. Skulle vara tacksam för synpunkter gällande uppläggen? Tack på Förhand!

174cm
85kg
24år
Tränat ca 7år
ca 12% bf
Bänk: 145kg (artros i axeln)
Mark: 220kg
Knäböj: 150kg ( opererat menisken )

Kör ALLTID testo har du problem med gyno fixa till din AI ordentligt.

Jag har kört säkert 5-6 tren kurer och du lär börja med 200/vecka och kör alltid Tren A första gången du kurar på tren för det är inte alla som klarar det och med A kan du kliva av snabbt ifall du inte pallar det.

Jag hade kört 250 Test 200 tren som start då har du utrymme för att åka Tren något om det flyter på bra.

Letro
Arimidex
Caber ska du ha hemma.
Citera
2018-12-18, 18:32
Medlem
Körde 0,5mg armidex eod förra kuren och ökade till 1mg eod när jag kände av gynon bytte då till 1,25mg letro och 20mg nolva ed tills känningarna avtog , kanske var skit kvalité på armidexen. Får bita i det sura äpplet och köra tren A då, inte jätte sugen på att sticka eod men men. Letro, armidex och nolva har jag hemma, har kollar runt efter caber utan resultat. Hur tycker du jag ska dosera ai och caber om jag kör 250test 200tren i veckan-
Citera
2018-12-18, 20:08
Medlem
Körde 0,5mg armidex eod förra kuren och ökade till 1mg eod när jag kände av gynon bytte då till 1,25mg letro och 20mg nolva ed tills känningarna avtog , kanske var skit kvalité på armidexen. Får bita i det sura äpplet och köra tren A då, inte jätte sugen på att sticka eod men men. Letro, armidex och nolva har jag hemma, har kollar runt efter caber utan resultat. Hur tycker du jag ska dosera ai och caber om jag kör 250test 200tren i veckan-
Citera
2018-12-19, 05:10
Medlem
Citat:

Mshop har caber.

Jag hade börjat med 0.5mg två gånger i veckan typ mån/tors eftersom testot är så långt så borde du klara dig på detta annars får du köra 0.5mg EoD.

Kan förstå att EoD inte är kul för många men Tren är lite speciellt och med tren A får du mer samt med EoD blir det jämnare hormonnivåer och lättare att kontrollera eventuella bieffekter.
Citera
2018-12-19, 06:47
Medlem
200mg tren räcker gott i början
Citera
2018-12-19, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catbag
Mshop har caber.

Jag hade börjat med 0.5mg två gånger i veckan typ mån/tors eftersom testot är så långt så borde du klara dig på detta annars får du köra 0.5mg EoD.

Kan förstå att EoD inte är kul för många men Tren är lite speciellt och med tren A får du mer samt med EoD blir det jämnare hormonnivåer och lättare att kontrollera eventuella bieffekter.

Hur ser doseringen ut på caber? vid behov eller genom hela kuren?
Citera
2018-12-19, 14:37
Medlem
Citat:
Hur ser doseringen ut på caber? vid behov eller genom hela kuren?

Vid behov om du känner att du får besvär som minskad sexlust eller erektionsproblem,Caber är ruggigt potent så skulle börja med 0.5 två gånger i veckan.

Inget du behöver ha genom kuren om du inte får besvär.
Citera
2019-01-31, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catbag
Vid behov om du känner att du får besvär som minskad sexlust eller erektionsproblem,Caber är ruggigt potent så skulle börja med 0.5 två gånger i veckan.

Inget du behöver ha genom kuren om du inte får besvär.
Kört igång kuren för 5 dagar sen, blev 250mg testo e e5d tren a 50mg ed och 50mg oxar, kör 0,5mg adrimex eod och 0,5mg caber e3d. Har redan börjat få gyno känningar i bröstet. Funksr inte armidexen eller har du någon a aning om vad det kan vara?
Citera
2019-02-01, 11:55
Medlem
Citat:
Kört igång kuren för 5 dagar sen, blev 250mg testo e e5d tren a 50mg ed och 50mg oxar, kör 0,5mg adrimex eod och 0,5mg caber e3d. Har redan börjat få gyno känningar i bröstet. Funksr inte armidexen eller har du någon a aning om vad det kan vara?

Är du säker på att det verkligen är gynokänningar och inte lite ömmande bröstvårtor bara?

För vid dessa låga doser och både med arimidex samt caber så borde du verkligen inte få något gyno.

Jag hade börjat med att plockat bort trennet och oxarna och sen se om det lägger sig,Sen hade jag satt in ett prepp åt gången
Citera
2019-02-18, 20:57
Medlem
Tja,
Hur går det med kuren?
Är fan också sugen på köra tren+testo+EQ.
Citera
2019-05-06, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olivemilk
Tja,
Hur går det med kuren?
Är fan också sugen på köra tren+testo+EQ.
Liten bumb i tråden, fick avbryta kuren pga gyno... Opererade mig i mars (tog bort hela körteln) gick på kuren igen för 2v sen, körde 250mg testo e e5d och 75mg tren a eod 0.5 caber e3d och 1.25mg letro eod och 300mg b6 ed. Gynon har redan kommit tillbaka i viss grad och jag ser ut som ett frågetecken förstår mig inte på vad som är fel, införskaffade mig ny letro och armidex från apotek ifall de andra var fejk /underdoserat men ändå så hjälper inget. Så kurandet är nog över för min del.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in