2018-12-15, 20:12
Medlem
MexicanTacoLords avatar
Vänta nu.... Var detta bevis för... Otrohet? VA? Vilken värld lever vi i? Får man inte snacka med människor eller umgås med motsatta könet nu? WTF...
Citera
2018-12-15, 20:15
Medlem
MexicanTacoLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Jag tänker att det inte hade skrikits om förtal/fake om detta gällde Löven eller Sjöstedt. Det kan väl även SD-folk hålla med om?

Jag har ingen aning. För mig ser det äkta ut. Jag bryr mig inte.
Hans politik är usel, men han är inte heller den första otrogna politikern om man säger så. Om detta är sant dock.

1: Hade absolut agerat på samma sätt. Du projekterar din förvirring.
2: För dig ser det äkta ut, för du är tydligen inte insatt i hur lätt det är att fejka. Grattis. Skämmigt.
3: Sure, tyck vad du vill om hans politik, ingen bryr sig :/
Citera
2018-12-15, 20:22
Medlem
DoungAs avatar
Ser onekligen äkta ut.

Sen kan man strunta i om man gillar Jimmie och hans politik eller ej.
Det ser äkta ut!

Tror dock tjejen behöver presentera fler bevis som tex bilder från efterfester eller bilden hon skickade till honom och publicera numret för att fastställa äktheten.

Vad är pink room för grupp ens?
Citera
2018-12-15, 20:23
Medlem
Ännu en F! Som har infiltrerat partiet.
Citera
2018-12-15, 20:23
Bannlyst
Haha herregud. Bara av att se hur hon ser ut på sina bilder (näsring på en av dessa) så fattar man att allt det här är så jävla fake det kan bli i syfte att smutskasta.
Citera
2018-12-15, 20:28
Medlem
DoungAs avatar
På hennes sida så har hon delat saker kring valet och förra valet som stödjer SD.
Så oavsett hennes utseende så är hon SD-väljare. Många ser ut sådär i småkommuner.

Per J Åkesson är Jimmie Åkessons privata facebook. Han har delat saker från semestrar och har haft profilbilden som syns i hennes bilder.
Många av hans kompisar från Sölvesborg kommenterar och gillar. Går man in på deras profiler kan man hitta saker som selfies med Jimmie med texter "Jag röstar på min barndomskompis".
Citera
2018-12-15, 20:31
Bannlyst
Vilken dag alltså datum skulle detta hänt?
Citera
2018-12-15, 20:33
Medlem
MagisterBisters avatar
Sölvesborg är så pass litet att om Jimmie Åkesson visar sig någonstans så känner ALLA igen honom. Om han skulle träffa någon tjej på puben Tjyven skulle det omedelbart vara allmän kunskap. Det går inte att vara obemärkt där inne.
Citera
2018-12-15, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
På hennes sida så har hon delat saker kring valet och förra valet som stödjer SD.
Så oavsett hennes utseende så är hon SD-väljare. Många ser ut sådär i småkommuner.

Per J Åkesson är Jimmie Åkessons privata facebook. Han har delat saker från semestrar och har haft profilbilden som syns i hennes bilder.
Många av hans kompisar från Sölvesborg kommenterar och gillar. Går man in på deras profiler kan man hitta saker som selfies med Jimmie med texter "Jag röstar på min barndomskompis".
Nu när du säger det....

Kan ligga saker i det faktiskt.
Citera
2018-12-15, 20:35
Medlem
Vad jag kan se efter lite klassisk Facebook-spaning så tyder inget på att denna tjejen är radikalfeminist eller vänster ö.h.t.

Hon kan ju givetvis planerat detta och byggt sin profil därefter, men känns osannolikt att detta är något som varit planerat så länge.
Var inte heller hon som skapade tråden om "kändisligg" på Pink Room utan hon svarade endast på ett inlägg, vilket tyder på att det är rätt spontant.

Efter en snabb googling tycker jag inte det verkar som Bedårande Barn spelat på någon krog i Sölvesborg sedan 2015. Har detta hänt så hände det förmodligen ett tag sen.
Kollade dock lite stressat & slarvigt så kan ha fel angående spelningen.
Citera
2018-12-15, 20:36
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Vad är pink room för grupp ens?

Nånting mitt emellan "The Red Room" och "The White Lodge"...

Nä, allvarligt: det är inget för oss vanliga dödliga:
https://www.facebook.com/groups/1636123779957663
Citera
2018-12-15, 20:39
Medlem
Paijters avatar
Jag ser ett facebookkonto som varit vilande sedan 2012 och aktiverats 4 oktober i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in