Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-12-14, 18:30
  #1
Medlem
Sensivs avatar
Substans: Subutex sandoz
Tidigare erfarenheter av droger: Cannabis, Oxycontin, Alkohol, MDMA, Tramadol
Ålder: 19
Kön: Man
Vikt: 85
Längd: 180

Inledning: Jag bestämde mig för att testa Subutex då jag tyckte att tramadol ruset sög efter ett tag. Särskilt med kramp risken som får en att Nojjja sönder. Kommer ihåg att jag köpte en tablett Subutex 8 mg för 300 kr vilket jag tyckte va helt okej pris.

15:00
Nu har jag krossat tabletten i många högar. Jag och min vän X började snortade 1 mg var. Vi var så nervösa då vi inte visste vad som skulle komma härnäst.

15:50
Nu börjar det kännas som något. Jag började plötsligt känna mig ganska yr så jag gick hem till min kompis X. Där börjar det hända grejer. Ruset tog över hela min kropp och jag kände knappt något. Gick till spegeln för att kolla hur jag ser ut. Helt normal men med knappnål stora pupiller.

18:00
Nu har subben peakat. Jag mår så jääävla bra. Sitter och noddar framför data skärmen. Aldrig mått så här bra i mitt liv.

Utvärdering

Var riktigt mysigt och kommer absolut att ta det igen i framtiden. Dock så vill man inte bli torsk på det så man får hålla sig till helgerna. Förstår inte hur vissa tycker att Subutex ruset är värdelös. Men som sagt alla är olika.
__________________
Senast redigerad av Sensiv 2018-12-14 kl. 18:33.
Citera
2018-12-14, 19:33
  #2
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Sub är härligt, en del mår illa och spyr andra njuter. Ta det försiktigt om du gillar ruset.. Det går fort.
Citera
2018-12-16, 01:21
  #3
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Minns första gången som jag tog subutex, fan vilken njutningen det var. Minns att jag spydde som en gris också, men det var faktiskt bara härligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback