Svenska chipsfabrikanter är fan ute efter mig. Har känt av detta i flera års tid, alla de smaker jag fastnar för, ofta variationer på ost-temat, försvinner direkt. Började med estrellas cheese-chips för säkert tio år sedan, blev sedan OLWs cream cheese, som fortfarande är de godaste chips jag ätit. Sedan var det den dära steak and onion som var förbannat goda, och nu senast sourcream and cheese.
Nu blev jag ledsen, ska gå och tröstäta ostbågar och dricka en öl.
åh ett av mina ex käkade steak and onion när han såg på tipsextra.. nu blev jag lite nostalgisk.
om man köper läsk på pall så där, får man det då hemlevererat?
åh ett av mina ex käkade steak and onion när han såg på tipsextra.. nu blev jag lite nostalgisk.
om man köper läsk på pall så där, får man det då hemlevererat?
Hrm... "Godset skickas med Bussgods www.bussgods.se du kan gå in och kolla din status genom att ange fraktnumret. Vid fel kontakta oss så hjälps vi åt att lösa problemet."
Hrm... "Godset skickas med Bussgods www.bussgods.se du kan gå in och kolla din status genom att ange fraktnumret. Vid fel kontakta oss så hjälps vi åt att lösa problemet."
Jo, jag vet. Men jag har tio minuters gångväg, och efter alla chips jag satt i mig borde jag nog ta en promenad...
Jag måste erkänna att jag har totalt missat steak and onion chipsen till mitt stora förtret. Enligt kompisar som har ätit dom har jag missat en stor kulinarisk upplevelse. Fan att man aldrig hakar på trender när dom kommer.
Några andra chips jag inte har sett på länge är dom svarta rören med Pringles. Starka var dom och förbannat goda.
Förbannat gott med den syran och saltet till tex öl.
har aldrig testat dem med öl men jag tror inte det hjälper mig. Vinäger ska man fan inte ha på chips! Hoppas vi aldrig får se denna satans smakhädelse igen!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!