2006-02-19, 13:36
Medlem
Mysonoxens avatar
Förstår inte hypen kring Vanilla Coke, jag tycker personligen att den är den äckligaste läsk jag druckit...
Citera
2006-02-19, 14:40
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schteker
Tro mig, jag har prövet. Fungerar inte.
OT: Snygg avatar. Shane MCgowan?
You know it.
Citera
2006-02-19, 14:40
Medlem
Guybrushs avatar
Jag har kommit fram till att det nog bara var jag som gillade sourcream and lime chipsen. Köpte man en påse behövde man inte oroa sig för att man skulle behöva bjuda, så de chipsen var perfekta. Jag har tyvär inte sett dem på väldigt länge, har de också slutat tillverkas?
Citera
2006-02-19, 14:46
Medlem
FetFulElaks avatar
GAH! Saknar oxo Salt and Vinegar! Brukar köpa med mig hem när jag är på semester. De godaste Salt and Vinegar kommer från Walker Crisps..

http://walkers.corpex.com/cr15p5/pac...6&flavourid=11
Citera
2006-02-19, 14:49
Medlem
Lassemans avatar
Mmm vinägerchips är goa rejer. Som tur är har min lokala turkaffär alltid ett parti med dessa smaskigheter.
Citera
2006-02-19, 18:23
Medlem
schtekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseman
Mmm vinägerchips är goa rejer. Som tur är har min lokala turkaffär alltid ett parti med dessa smaskigheter.

Och vart är det!?

Uppföljning: I nu läget sitter jag och avnjuter ett sexpåsarpaket med vinägerchips, (1 pkt a la 50 g). Grays var stängt, men jag ska besöka dom snarast möjligt. Chipsen var inköpte på söderhallarna, närmare bestämt från the english shop. Kallaset kostade 29 kronor, och är nog de bäst spenderade pengarna i mitt liv. Smaken är så oerhört komplicerad, kanske ska dra igång en tripprapport?
Citera
2006-02-19, 18:51
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Och vart är det!?

Norra förorterna utav stockholm.
Citera
2006-02-19, 20:56
Medlem
Alla irländska, engelska och skottska pubar brukar ha vinägerchips.
Fråga någon vänlig själ som jobbar där om du kan få köpa loss en kartong.

Tex Galway's Irish Pub & Restaurant, tel: 08-24 75 42. Kungsgatan 24 Stockholm
Citera
2006-02-19, 21:36
Medlem
My nigger!

Jag har en närmast osund fetish för vinägerchips och även vanilla coke, Villon är bekant med denna. Det var alldeles för länge sedan...
Citera
2006-02-19, 21:47
Medlem
låtsaskompiss avatar
Vinägerchipsen var skitgoda men colan var riktigt läbbig!
Citera
2006-02-19, 22:31
Medlem
Urlachers avatar
Citat:
Och vart är det!?

Uppföljning: I nu läget sitter jag och avnjuter ett sexpåsarpaket med vinägerchips, (1 pkt a la 50 g). Grays var stängt, men jag ska besöka dom snarast möjligt. Chipsen var inköpte på söderhallarna, närmare bestämt från the english shop. Kallaset kostade 29 kronor, och är nog de bäst spenderade pengarna i mitt liv. Smaken är så oerhört komplicerad, kanske ska dra igång en tripprapport?

Kul att du fick din fix!

Imorgon behöver du inte ens lämna hemmet......

http://www.allamericanstore.se/butiken.htm

255:-/flak.
Citera
2006-02-19, 22:45
Medlem
tapirs avatar
När jag läser om Sourcreme n cheese inser jag vad dåligt alla andra chips smakar. Fan. Jag kommer inte kunna uppskatta chips förän/om jag får tag på de igen. Så guld. Och vanilla coke var en trevlig företeelse som jag nog haft kvar, men icke. Vinägerchipsen var i övrigt de äckligaste chipsen jag smakat, de slog fan "egyptiskt stekflott"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in