2018-12-09, 03:36
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Vi får utgå från min version som är helt sanningsenlig i nuläget. Varför skulle jag skapa en tråd på andra grunder🤔 Allt jag sagt är helt sanningsenligt, tro mig. Min kvinna lämnade mig efter 25år fören arbetskamrat.

Jag är ledsen men jag tycker att du är en ”bullshitter”. Du kallar en kvinna som du har varit med för kossa trots att du kan gå vidare med din nya flickvän och glömma allt.

Sedan tror jag 100 % på att du fått en hel del signaler/varningslampor som lyste innan hon lämnade dig.

Förmodligen låg ert förhållande på botten men ni höll ut och arbetskamraten var nog där för att trösta henne när du skickade henne gråtandes flera gånger.

En bra man blir aldrig lämnad 👌🏼
Citera
2018-12-09, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Du är så negativ

Vad är lång tid på ett förhållande?

TS och hans flickvän hade säkerligen för lite sex 👌🏼 Hon sökte sig till annat

Helt rätt, enligt mig. Men vad fan kan jag göra som man mer än påpeka att man vill ha mer sex? Seriöst?
Citera
2018-12-09, 03:37
Medlem
doycesees avatar
Citat:
Vi får utgå från min version som är helt sanningsenlig i nuläget. Varför skulle jag skapa en tråd på andra grunder🤔 Allt jag sagt är helt sanningsenligt, tro mig. Min kvinna lämnade mig efter 25år fören arbetskamrat.

Spelar ingen roll vad du säger för i kvinnors värld är det alltid männens fel. Det är mer sannolikt att hitta en hundring på gatan än att höra en kvinna kritisera kvinnor. Däremot snackar de gärna skit om varandra.
Citera
2018-12-09, 03:38
Medlem
doycesees avatar
Citat:
Jag är ledsen men jag tycker att du är en ”bullshitter”. Du kallar en kvinna som du har varit med för kossa trots att du kan gå vidare med din nya flickvän och glömma allt.

Sedan tror jag 100 % på att du fått en hel del signaler/varningslampor som lyste innan hon lämnade dig.

Förmodligen låg ert förhållande på botten men ni höll ut och arbetskamraten var nog där för att trösta henne när du skickade henne gråtandes flera gånger.

Ytterligare material som styrker min tes.

Du var inte alfa nog TS, hade du haft en 25cm kuk, magrutor och 10 miljarder på banken så hade du minsann inte blivit lämnad.

Du hör ju hur efterblivet resonemang kvinnor för.
Citera
2018-12-09, 03:39
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Helt rätt, enligt mig. Men vad fan kan jag göra som man mer än påpeka att man vill ha mer sex? Seriöst?

1. Hon var inte sexuellt attraherad av dig

2. Du gjorde henne så upprörd så hon började äcklas av dig och ville inte ha sex med dig..

3. Ert förhållande låg på botten utan att du vaknade upp. Det var liksom redan begravd
Citera
2018-12-09, 03:42
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doycesee
Ytterligare material som styrker min tes.

Du var inte alfa nog TS, hade du haft en 25cm kuk, magrutor och 10 miljarder på banken så hade du minsann inte blivit lämnad.

Du hör ju hur efterblivet resonemang kvinnor för.

Min man tillhör arbetarklassen. Han har inga miljoner att bjuda på. Han har inga överdrivna magrutor och han är ingen jötte med 25 cm kuk.

Det han har är lojalitet, omtanke, ärlighet och dominans. Att kunna säga när något är på tok/fel istället för att älta på det.

Det bästa med honom är att han har bara ögon för mig. En bra man blir aldrig lämnad. 9 år tillsammans och vi går mot vårt 10 år snart..

Så du brister på alla nivåer
Citera
2018-12-09, 03:43
Medlem
doycesees avatar
Citat:
Min man tillhör arbetarklassen. Han har inga miljoner att bjuda på. Han har inga överdrivna magrutor och han är ingen jötte med 25 cm kuk.

Det han har är lojalitet, omtanke, ärlighet och dominans. Att kunna säga när något är på tok/fel istället för att älta på det.

Det bästa med honom är att han har bara ögon för mig. En bra man blir aldrig lämnad. 9 år tillsammans och vi går mot vårt 10 år snart..

Så du brister på alla nivåer

Vi pratar inte om dig och ditt förhållande, förstår att din narcisstiska hjärna kan ha svårt med det. Vi pratar om TS.
Citera
2018-12-09, 03:46
Bannlyst
Citat:

nej , det va jag som tvingades att göra slut , trots att jag älskade henne över allt annat
Citera
Medlem
Japp hon borde inte ha litat på dig. Du var inte uppmärksam och beundrade din egna bild av henne istället för att lära känna personen bakom Gudinna-masken. Klart att hon växer ifrån dig, 25 år och du har inte hunnit komma ikapp.

Hitta lycka i livet på något sätt, ge inte upp!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koskesh.polo
kvinnor behöver en Alpha-male, att använda maktspråk är nödvändigt, kvinnor gillar att bli dominerad.
är du inte det kommer hon hitta nån annan.

Alpha-male skiten fungerar inte heller... Då är det kontrollbehov etc etc...
Citera
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doycesee
Vi pratar inte om dig och ditt förhållande, förstår att din narcisstiska hjärna kan ha svårt med det. Vi pratar om TS.

Du drar upp saker och ting som du inte kan något om. Jag har sett flera förhållanden gå åt skogen och det beror inte bara på en version utan två versioner. Det jag dock vet om är att varken en bra
kvinna eller en bra man blir lämnade

Det jag också vet om är att det har lyst röda lampor innan någon lämnar för gott.

Varken du eller TS är insatta i förhållanden.

Att han kallar en kvinna han har varit med i 25 år är ingen man jag ser som stabil/tillräckligt mogen
Citera
2018-12-09, 03:50
Medlem
doycesees avatar
Citat:
Du drar upp saker och ting som du inte kan något om. Jag har sett flera förhållanden gå åt skogen och det beror inte bara på en version utan två versioner. Det jag dock vet om är att varken en bra
kvinna eller en bra man blir lämnade

Det jag också vet om är att det har lyst röda lampor innan någon lämnar för gott.

Varken du eller TS är insatta i förhållanden.

Att han kallar en kvinna han har varit med i 25 år är ingen man jag ser som stabil/tillräckligt mogen

Hon splittrade hans familj som han investerat ett kvarts sekel på och din största invändning är vilka ord han använder. Jag har snarare respekt för TS förmåga till att tygla sig, hade jag varit honom så hade jag tryckt in hennes ögon med mina tummar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in