• 1
  • 2
2018-12-08, 07:20
Medlem
Vilket eller vilka genier står bakom instakontot krita.en.5a. Bajen fans som myntat Pattfredag, rövlördag, rövpanna, Egypten, hatet mot Carlos Banda och att en ladd kostar alltid 800!

Personerna får mig att vika mig dubbel av garv och nu anser jag mig ha rätt att veta vilka dessa extremt störda individer är.

Hjälp mig! (Skit i: en golare har inga polare)

//owl
Senast redigerad av Sleepingowl 2018-12-08 kl. 07:24.
Citera
2018-12-08, 09:44
Medlem
blueprintzs avatar
Myntat Egypten
Citera
2018-12-08, 09:44
Medlem
NickSonnys avatar
Tråkigt om nån skulle gola ner dem. Det skulle ju kunna resultera i att de tvingas lägga om sin livsstil pga span från snuten, vilket i sin tur skulle resultera i mindre roliga inlägg.
Citera
2018-12-08, 09:49
Medlem
scontris avatar
Det är ju REDAKTIONEN. Alla vet väl vilka REDAKTIONEN är?
Citera
2018-12-08, 10:08
Medlem
5549s avatar
Rövpanna är gammalt. Så även att ogilla Carlos Banda.
Citera
2018-12-08, 10:13
Medlem
Det är en klick ur gamla BBS (Baby Bajen Squad), sedan länge upptaget i KGB. Helt otroligt klockrena grabbar. Kudos om ni läser detta!
Citera
2018-12-08, 10:33
Medlem
Walaroos avatar
Haha helt klart det roligaste flödet, hands down.
Citera
2018-12-08, 12:04
Medlem
SalaciousCrumbs avatar
Vad är det som är roligt med det där? Har klickat runt lite men hittar inget som är särskilt kul, mest bara random.

Edit: Och vadå gola? Vad skulle det finnas att gola om? Det är ju bara ett helt vanligt jäkla Instagramkonto med rätt slumpmässiga bilder?
Senast redigerad av SalaciousCrumb 2018-12-08 kl. 12:09.
Citera
2018-12-08, 17:10
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepingowl
Vilket eller vilka genier står bakom instakontot krita.en.5a. Bajen fans som myntat Pattfredag, rövlördag, rövpanna, Egypten, hatet mot Carlos Banda och att en ladd kostar alltid 800!

Personerna får mig att vika mig dubbel av garv och nu anser jag mig ha rätt att veta vilka dessa extremt störda individer är.

//owl
Här är ett sådant fall när det är fullständigt omöjligt att avgöra om Ts är ironisk eller om han är seriös men lever i ett parallellt universum. Jag gick faktiskt in och tittade på det där konton, och jag får erkänna att jag hittar ingen humor alls. Jag ser en massa bilder utan något som helst sammanhang; ingen av dem är särskilt rolig och de flesta av dem har inte minsta spår av humor. Men det är möjligt att TS har en uppfattning om humor som är diametralt annorlunda än min, så att han verkligen tycker att det roligt.
Citera
2018-12-08, 17:31
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Här är ett sådant fall när det är fullständigt omöjligt att avgöra om Ts är ironisk eller om han är seriös men lever i ett parallellt universum. Jag gick faktiskt in och tittade på det där konton, och jag får erkänna att jag hittar ingen humor alls. Jag ser en massa bilder utan något som helst sammanhang; ingen av dem är särskilt rolig och de flesta av dem har inte minsta spår av humor. Men det är möjligt att TS har en uppfattning om humor som är diametralt annorlunda än min, så att han verkligen tycker att det roligt.

Det är för att din referensram inte överensstämmer med att leva och knarka i Sthlms söderort under uppväxten och ungdomen.

Vi som var med däremot, vi fnissar hysteriskt på toaletten på kontoret. Älskar krita.en.5a, alltid klockrena.
Citera
2018-12-08, 17:46
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepingowl

//owl
Fråga en snut: Det är supporter-graffare, mer behöver du inte säga.
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Vi som var med däremot, vi fnissar hysteriskt på toaletten på kontoret. Älskar krita.en.5a, alltid klockrena.
Missminner jag mig eller var det användaren där som postat sitt egna könsorgan på instagrammen? Har en prinstscreen därifrån men inte på datorn.
Citat:
Ursprungligen postat av scontri
Det är ju REDAKTIONEN. Alla vet väl vilka REDAKTIONEN är?
Bekräftelse?
Senast redigerad av GoUoD 2018-12-08 kl. 17:48.
Citera
2018-12-08, 18:38
Medlem
scontris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Fråga en snut: Det är supporter-graffare, mer behöver du inte säga.

Missminner jag mig eller var det användaren där som postat sitt egna könsorgan på instagrammen? Har en prinstscreen därifrån men inte på datorn.

Bekräftelse?

Dom är inte graffare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här