Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-08, 03:15
  #1
Medlem
hej!
Det är så att jag och en tjej satt och drog lines tillsammans (kokain)
och vi hade redan tagit ca 1500mg lyrica innan vi började dra lines
Vi drog en del linor, ca 0.6g var, sedan så började hon få skakningar, men sjukt nog lyckades hon att stå emot att få ett fullutveckat epelepsi anfall, då jag satt på knä framför henne och smekte på rygg och ben samtidigt och sa; du klarar det, du är stark , du är stark, du klarar det
Till slut så darra hon mer, då bad jag henne lägga 1 xanor under tungan och låta den smälta, och de tog bort krampningarna.

Men sen därefter hände något jag inte vet vad fan det är , inte hittat någonstans på flashback
vi myste lite osånt efter ryckningarna hade gått över, sen så skulle vi ba lägga oss bredvid varandra och mysa.
Så märker ja att hon bara har öppna ögon, och blinkar inte, och mumlar för sig själv; typ mm,aa,lei,kos,ame,nok. Såna riktiga mummlingar av ord som inte ens existerarar
Sen så märkte jag att hon log i exakt samma ställning, utna att röra sig, som hon va helt paralyzerad
Hon hade öppna ögonen i minuter, utan att blinka
trodde seriöst att hon dog , men hon andades. Hon höll på såhär en kvart typ, sen så börja hon vakna till liv. Och hon fattade inte vad som hade hänt, och inte ja häller

Någon som vet vad fan som hände?
Det kan väl inte vara någon OD?
Då hon andades perfekt osv
Citera
2018-12-08, 03:19
  #2
Moderator
kvm3s avatar
Centralstimulantia --> Drogakuten
/Moderator
Citera
2018-12-08, 03:33
  #3
Avstängd
Halloween2s avatar
Idiotiska mängder lyrica och sen ta kola på det, sen nedåt när man snortat uppåt. Misär.
Citera
2018-12-08, 03:48
  #4
Medlem
FemKiloGulds avatar
Alltså ja, med tanke på de mängderna och kombon så var det en överdos. Försök ta det lite lugnare i framtiden.
Citera
2018-12-08, 06:01
  #5
Medlem
Lever hon efter det här så snälla blanda inte det här igen! världens blandning av substanser! det här är en dödlig kombo helt klar! stay safe
Citera
2018-12-08, 10:45
  #6
Avstängd
link71s avatar
Joo lite overkill, märkt de själv när man blandat för mycket, hjärnan blir mos.
Hur länge var du vaken?
Citera
2018-12-08, 13:33
  #7
Medlem
FuGeeLalas avatar
Låter onekligen som ett epilepsianfall. Man ska akta sig för att blanda lyrica med det mesta.
Citera
2018-12-08, 13:42
  #8
Medlem
Kajahs avatar
Det var ett ep-anfall. Behöver inte resultera I kramper alltid utan stirrig blick och okontaktbar kan också vara tecken på ep. Anledningen var oansvarig kombination. Research och harm reduction är a och o när man ska knarka. Hoppas det gick bra till slut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback