Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-08, 07:50
  #13
Medlem
Finns väl ingen siffra sådär men en väldigt stor andel.
Det räknat på vad samhället anser vara attraktivt då svenska tjejer dels har en bra grund och är generellt vackra och dels frö att dom är snabba på att haka på trender (läpp fillers, sillisar, rumpträning osv) vilket gör dem attraktiva i tiden.
Citera
2018-12-08, 07:54
  #14
Medlem
Det enda sanningen man får ut av denna tråden är människors förmåga att ljuga för sig själva.

Sen är fysiskt ända sättet att vara attraktiv. Människans personlighet och kropp är inte två skilda saker. Det hör ihop i ett. Eller finns det en själ/ande som är skiljs från kroppen??

Själv skulle jag säga att ca 80% av kvinnor i fertil ålder skulle kunna få min dase att resa sig ifall jag vaknade en lördagsmorgon med en av dessa damer bredvid mig

Sen finns det ju självklart en mer och en mindre attraktiv kvinna, men att förneka att jag en får ståfräs av i stort sätt alla nakna kvinnor är att ljuga

Peace
Citera
2018-12-08, 08:21
  #15
Medlem
berenpxxs avatar
För ännu 10-15 år sedan kunde man ganska lätt hitta knullbara svenska tjejer, men sedan har det gått brant utför.

Finns inget mer avtändande än en tjej med ett BMI på 25 och däröver.
Citera
2018-12-08, 22:44
  #16
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huoranvittu
Är väl inte så många avelsstoar som åker tåg? Mest wajt träsh och kanske några enstaka kåta kontorsbrudar med tajta kjolar och fyrkantiga glasögon och chefens spermafläckar ännu vid läppen torkandes.
Lustigt att du säger det. För sist när jag åkte tåg slogs jag av hur oerhört många vackra svenska flickor det var som åkte tåg. Jag erinrade mig även att det var likadant gången före, sedan slog jag fast att det är på regionaltågen som de snygga tjejerna håller till dagtid!
Citera
2018-12-08, 22:46
  #17
Medlem
Med smink skulle jag gissa på runt 30%

Efter att allt smink är av så är 7% attraktiva.


Sen faller ytterliggare 6% pga dålig personlighet.

Så kvar är 1%
Citera
2018-12-10, 08:25
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLikeGiraffes
Med smink skulle jag gissa på runt 30%

Efter att allt smink är av så är 7% attraktiva.


Sen faller ytterliggare 6% pga dålig personlighet.

Så kvar är 1%


Jag trodde att 80% av de svenska tjejerna är vackra innan jag kom hit. Efter flera år har jag en slutsats. Varje dag ser jag minst 100-200 unga tjejer på offentliga platser. Men jag kan se 1, 2 eller 3 vackra tjejer i en vecka. Flickorna som är vackra även utan smink. Så det sista numret är 1%, du har rätt.

Det är samma som andra länder jag har bott tidigare.
Citera
2018-12-10, 08:40
  #19
Medlem
AttansNedranss avatar
Uppskattningsvis 25% av den kvinnliga befolkningen. Fast nu vet vi ju att den genomsnittlige flashbackaren
(utlandsboende, ekonomiskt oberoende, mensamedlem och välutrustad)
är mycket kräsen och max kan nedlåta sig till att attraheras av 1% av de svenska kvinnorna.
Citera
2018-12-10, 10:34
  #20
Medlem
Inte många i nutid, och tyvärr så dalar det ytterligare när man inser hur de svenska kvinnorna beter sig.
Citera
2018-12-10, 14:09
  #21
Medlem
Mer än den manliga befolkningen i samma åldersspann.
Citera
2018-12-10, 14:16
  #22
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
Mer än den manliga befolkningen i samma åldersspann.

Så är det, rent statistiskt genom att en större andel kvinnor än män får barn, så måste man dra slutsatsen att en större andel kvinnor än män är fysiskt attraktiva.

Det kan i och för sig bero på att män är mindre nogräknade också. ...har inga ögon...skall ha sitt osv
__________________
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2018-12-10 kl. 14:22.
Citera
2018-12-10, 14:18
  #23
Medlem
Mooomintrollets avatar
Först måste jag få hylla namnet. Det hyllas för lite här inne. Är själv övertygad om att jag förtjänar fler hyllningar, i vart fall vill jag veta när jag har gjort något bra. Namnet är väl valt, havetsfling, det får mig att tänka på äppelpaj och hål i tänderna. Torftigt men ändå väldigt träffande. Havetsfling.

De flesta kvinnor är fula jävlar, vad är problemet med att säga det? Finns inget problem. Först och främst måste vi etablera sanningen om att snygga människor är en minoritet, utan fula människor finns det inga snygga människor. Sedan beroende på hur stor narcissist man är så kan man acceptera detta i olika grad. Om du var snygg skulle du inte vilja att andra inte erkände snygghet. Det är helt enkelt jantelagen in action. Jag hyllar snygga människor på samma sätt som jag hyllar någon som räddar barn i Afrika.

SEDAN måste jag få förklara en sak som många verkar att missa. De människorna du ser ute på sociala tillställningar där "gå på stan" är en sådan är skevt fördelade. Fula människor tenderar att inte visa sitt ansikte. Detta fenomen på steroider går att finna på stranden och nattklubbar.

Så är det med det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback