2024-11-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Hur r ppenheten i spelet? Jag lskade DaI nr man vl kom till the Hinterlands och man kunde g lite hur man ville. r det samma hr eller r det mer linjrt? Str inte Open world p beskrivningen p steam och det gr att jag drar ronen lite t mig.
Det r ingen open world alls. Alla banor r helt linjra och r alltid i samma ordning. Finns inget att utforska.
Citera
2024-11-09, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Det r ingen open world alls. Alla banor r helt linjra och r alltid i samma ordning. Finns inget att utforska.

Fan... Det var ju det man gillade med DaI...
Citera
2024-11-09, 08:11
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Man kan vlja i vilken ordning man ska gra vissa quests men annars linjrt. Jag r level 14 och har sttt p ett val dr man mste vlja vg, antingen hjlpa den ena eller den andra av fljeslagarna, fr se vilken effekt det fr mer n gillande hos den jag hjlpte.
ven stderna r egentligen helt tomma p folk att intrigera med. Finns frsljare men jag upplever inte utrustning och crafting som srskilt utvecklat eller intressant s inte mycket mening att kpa ngot.
Citera
2024-11-09, 13:46
Medlem
Loxuss avatar
Nr man kommer till Crossroads och kan g igenom Eluvians finns det ju en del att utforska om man vill?

Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Jag menar att om du ens vgrar se innehllet till det som argumenteras s har du inte ngon anledning att heller ha en sikt om det

Okej. Du fr vara ignorant och trngsynt, jag bryr mig inte
Citera
2024-11-10, 17:59
Medlem
KlausSteins avatar
Som vntat r frsljningssiffrorna katastrofala. Bioware frtjnar ingenting annat. Jag tycker nstan synd om alla stackare som inte gjorde terkp och frsker rttfrdiga sitt val.

https://www.smashjt.com/post/confirm...are-attrocious
Citera
2024-11-11, 00:35
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Som vntat r frsljningssiffrorna katastrofala. Bioware frtjnar ingenting annat. Jag tycker nstan synd om alla stackare som inte gjorde terkp och frsker rttfrdiga sitt val.

https://www.smashjt.com/post/confirm...are-attrocious

Lter inte troligt? Det lg som tionde mest slda p steam (most revenue) veckan innan det slpptes och p andra plats veckan det slpptes (fre Call of Duty)

Sen vet jag inte hur mnga som handlat det p Epic eller EA (eller p konsol fr den delen).

Men vad vet jag, jag kollar bara p frsljningslistorna.
Citera
2024-11-11, 01:11
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Lter inte troligt? Det lg som tionde mest slda p steam (most revenue) veckan innan det slpptes och p andra plats veckan det slpptes (fre Call of Duty)

Sen vet jag inte hur mnga som handlat det p Epic eller EA (eller p konsol fr den delen).

Lter tvrtom vldigt troligt. Vanligtvis nr ett spel sljer bra s brukar antingen utvecklaren och publicisten g ut och skryta om det. Exempelvis "Tack till alla fans, vi har nu slt en miljon". Bioware och EA har tvrtom slppt DA som en tung sten och deklarerat att de inte kommer utveckla ngon DLC utan istllet satsa allt p ME5.

Spelet har slt vad det frtjnar.
Citera
2024-11-11, 02:10
Medlem
liddens avatar
Citat:

Citat:

De uppgifter som finns sger cirka 500k, vilket (om det r sant) r katastrof fr ett spel som DA.

Citat:
... de inte kommer utveckla ngon DLC utan istllet satsa allt p ME5.

Om ME5 ska bli bra s mste de byta ut halva teamet. Finns inte en chans att aktivisterna som gjorde DAV ska kunna gra ngot som r vrt att spela.
Citera
2024-11-11, 08:42
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
De uppgifter som finns sger cirka 500k, vilket (om det r sant) r katastrof fr ett spel som DA.

Om ME5 ska bli bra s mste de byta ut halva teamet. Finns inte en chans att aktivisterna som gjorde DAV ska kunna gra ngot som r vrt att spela.

Bioware kommer med absolut strsta sannolikhet att fortstta p samma spr, eventuellt byter de ut de faktiskt produktiva krafterna p teamet och ser p med fler vrdelsa kommunister. Jag frutspr att ME5 kommer f Veilguard att se bra ut.
Citera
2024-11-11, 10:06
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Lter tvrtom vldigt troligt. Vanligtvis nr ett spel sljer bra s brukar antingen utvecklaren och publicisten g ut och skryta om det. Exempelvis "Tack till alla fans, vi har nu slt en miljon". Bioware och EA har tvrtom slppt DA som en tung sten och deklarerat att de inte kommer utveckla ngon DLC utan istllet satsa allt p ME5.

Citat:
Ursprungligen postat av lidden

Som sagt, frsljningslistorna p steam sger annat.
Citera
2024-11-11, 10:52
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Som sagt, frsljningslistorna p steam sger annat.
Nej, det sger de inte.
Citera
2024-11-11, 15:30
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Nej, det sger de inte.

Fr att?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera