EU-genomsnittet ligger på 11,6 procent och efter Bulgarien kommer länder som Nederländerna, Tyskland, Frankrike, Grekland och Sverige – samtliga hårt drabbade av krisen från främmande statsmedborgare.
Från ett av dem säkraste tryggaste länderna till ett av dem farligaste på mindre än 20år, Seriöst vafaan var det som hände egentligen, det värsta är att utvecklingen verkligen accelrerat senaste 5åren. Om inget dramatiskt inträffar snart som bromsar utvecklingen så vill jag inte föreställa mig hur det kommer se ut om 10-15år från nu.
Hoppas kunna flytta sinom tid, skulle kunna tänka mig att göra det enbar pga klimatet och lägger jag sedan till klimatet mellan människor så är det mer eller mindre ett måste att flytta.
Bra, då kommer de som röstat hit skiten att lida mest. Dvs kvinnor och feminina män. Jag skiter i vilket, berör inte mig ändå. Har varnat för detta men ingen ville lyssna.
Svårt att dra slutsatser av sånt där. Allt handlar ju om rätt små skillnader mellan länderna. Dessutom har det betydelse vad det är för brott det handlar om. Vissa är ju ”farligare” än andra.
Från ett av dem säkraste tryggaste länderna till ett av dem farligaste på mindre än 20år, Seriöst vafaan var det som hände egentligen,
det värsta är att utvecklingen verkligen accelrerat senaste 5åren. Om inget dramatiskt inträffar snart som bromsar utvecklingen så vill jag inte föreställa mig hur det kommer se ut om 10-15år från nu.
.
Men hur som haver, så "är det inte invandrarnas fel" iaf!
Håller kryss
Klart som korvspad att det är!
Sen dom kom hit i hundratusental har våra länder börjat se ut som deras
Bra, då kommer de som röstat hit skiten att lida mest. Dvs kvinnor och feminina män. Jag skiter i vilket, berör inte mig ändå. Har varnat för detta men ingen ville lyssna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!