2019-09-01, 09:45
Medlem
Askets avatar
Har provat denna nu. Blandade 1g pulver med 100g tobak, rullade en cigg med ungefär 3/4 tobak och 1/4 mix. Får en del obehagliga skakningar i början som övergår till ett tungt bodyload. Svårt att beskriva, tycker det påminner om cannabis men ändå inte riktigt samma sak. Mer dissociativt, vet inte om gillar det riktigt men jag fortsätter ju röka så något får mig att komma tillbaka.
Citera
2019-09-02, 01:04
Medlem
Okej nu har jag läst igenom denna tråd och folk verkar ha väldigt blandade åsikter. Så nu undrar jag om den är värd att lägga en beställning på denna?
Citera
2019-09-02, 21:17
Medlem
Lämna gärna upplevelse rapporter om ni orkar så att andra som är nyfikna vet vad de kan förvänta sig .

Dela gärna med utav era upplevelser

Har ca 100g hemma här ( mix = ca500mg pulver på ca100g "Knaster" ) har bara inte tid just nu för det då jag pluggar . Har inte hunnit testa så mycket .

Hur upplever ni det ?
Senast redigerad av SomeWhatSincere 2019-09-02 kl. 21:31. Anledning: missade skriva en del text .
Citera
2019-09-03, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomeWhatSincere
Lämna gärna upplevelse rapporter om ni orkar så att andra som är nyfikna vet vad de kan förvänta sig .

Dela gärna med utav era upplevelser

Har ca 100g hemma här ( mix = ca500mg pulver på ca100g "Knaster" ) har bara inte tid just nu för det då jag pluggar . Har inte hunnit testa så mycket .

Hur upplever ni det ?
Den blandningen kommer du inte känna så värst mycket av.
1/50 brukar vara lagom enligt mig. Men är du grön på de så testa så du.
Tung känsla, slår till fort, lite mer utdraget rus, toleransnivån ökar efter bara ett par tillfällen, inte värt pengarna om du drar ofta.
Är det bara ibland funkar din blandning med.
Citera
2019-09-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Tramadol var det för den andre användaren här som jag frågade. I mitt fall gällde det Pregabalin. Dosen kan ha varit 500mg vilket inte alls ska orsaka kramp. Men i rätt kombo så!

Lite OT men diskuterat detta i en annan tråd. Tramadol fungerar inte på mig. Då har jag provat ett brett antal märken från olika källor, tom äkta apoteks varor. Doser upp till 600mg och totalt intag på kanske 900mg. Som för en utan tolerans kan leda till kramp, men inget jag tänkte på vid tillfället. Men har haft turen att inte vara med om det där.

Krampat på bara pregabalin när jag varit ovarsam och okunnig om drogen och dum nog att inte hålla koll på mina doser då jag inte "känner" något. 1g är livsfarligt att överskrida i min mening av någon substans. Om det så är Tramadol eller Pregabalin. Bra att tänka på då allt går så fort snabbt över i ett beroende. Börjar toleransen att gå upp så är det dags att tagga ner och inte använda så frekvent. Kan du inte det, så sök genast hjälp/åtminstone berätta det för en vän, helst syskon/kusin som man kan lita på. Så den har koll på läget. De regler som jag har gått efter och har klarat mig rätt bra hittils. Även fast jag har flera missbrukare i släkten att ta arv från, fån båda sidor, så ligger absolut i riskzonen.

Njae en vuxendos gapapentin kan ligga uppåt 3g som max så att 1g skulle va livsfarligt har du nog fått fel om "tror" de finns som 800mg caps 600 vet ja finns.

Står själv på 1200mg om dagen med baclofen
Opiater o en shitload benzo.

Enda gångerna ja tar för ja vill "svimma" typ är genom att äta 10 baclofen och 300mg gaba per halvtimme (kan va broscience) ska tydligen tas upp bättre så. Baclofenen är skit som sig men ja tänkte varför inte be om ett recept och de knockar mig några timmar.

Vart lite OT där men tänkt er för om ni redan står på massor medeciner sista gången ja provade spice var när det ramla ut något gram AB-fubinca eller likn idiot som ja var la ja nåt litet korn på folie vakna sen på golvet o slängde skiten .

Var det förresten inte den som va värsts dödsepidemi spicet?
Senast redigerad av trocaderos 2019-09-10 kl. 22:25.
Citera
2019-09-11, 01:40
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trocaderos
...AB-fubinca eller likn idiot som ja var la ja nåt litet korn på folie vakna sen på golvet o slängde skiten .

Var det förresten inte den som va värsts dödsepidemi spicet?

AB fubinica var den sista som inte va helt psykos, men den låg verkligen på gränsen. Dem som kom efter den va psykos och kanske dö röka.
Testa dem aldrig som tur va, min polare testa en av dem och han tog två bloss sen vakna han under soffbordet x antal timmar efteråt och kom inte ihåg ett skit.
Det fick mig att tappa intresset totalt för spice.

Mvh
Senast redigerad av NioLiv 2019-09-11 kl. 01:44.
Citera
2019-09-16, 22:18
Medlem
Vettefan vad jag tycker om denna asså, i rätt dos gav den faktiskt ett helt okej rus.
Potensen dock skrämmer mig , den känns tamefan potentare än droger som LSD. Och ligger säkert nästan i samma "dos nivå" som Fentanyl
Bara ett litet jävla korn av pulvret ger en ganska kraftiga effekter.
Jag testade denna i ren form enbart, köpte aldrig något aceton då jag tyckte den var lite för stark för min smak. hur jag doserade det då var att ta en pytte pytte liten knivspets och la det på toppen av en cigg. Nu finns det ju inga vågar som mäter i "microgram" doser på marknaden. Men från ögonmått skulle jag gissa på att denna är aktiv från så lite som 100Micro gram, vilket är galet jävla potent . Kanske tom potentare än så?
Dom noider jag är van vid doserades i 2-5MG, och det var noider som 5F-AKB48. JWH-018. AB-Fubinaca mm, om ni ska röka detta så var väldigt försiktiga är mitt tips, rök absolut inte det i rent pulver om ni inte har SJUUUUUUUUUUKT hög experiance med starka droger eller redan hög THC tollerans. Jag garanterar att det går att dö av den här noiden om man tar för mycket, vilket är väldigt väldigt lätt hänt när det rör sig om doser under 0.1MG
Senast redigerad av Bobthebear 2019-09-16 kl. 22:20.
Citera
2019-11-27, 04:24
Medlem
detta är gamla saker, vet du hur man använder det?
Citera
2019-12-12, 20:54
Medlem
Någon som testat den nya gula batchen som finns hos en inrikesshop nu? Rökte adb-butinaca som jag antar e rätt lik efter vad jag läst. Den rökte man in sig på väldigt fort på. Hade dock en av mitt livs värsta resor och tog mig två dagar att ens fråga om jag flippat ur men det hade jag inte tydligen så allt var bara en dröm men som nu sätt lite spår ändå och kan bara tänka mig att den cannabinoiden hade nåt med det att göra
Citera
2019-12-13, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Någon som testat den nya gula batchen som finns hos en inrikesshop nu? Rökte adb-butinaca som jag antar e rätt lik efter vad jag läst. Den rökte man in sig på väldigt fort på. Hade dock en av mitt livs värsta resor och tog mig två dagar att ens fråga om jag flippat ur men det hade jag inte tydligen så allt var bara en dröm men som nu sätt lite spår ändå och kan bara tänka mig att den cannabinoiden hade nåt med det att göra

Den här noiden var nog den läskigaste jag har rökt, och denna cumyl cb pinaca.
Men jag trodde helt seriöst att jag dog, eller höll på att dö,
aldrig sett mitt liv flasha förbi så snabbt, och har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv, min polare fick lavetta till mig så jag vakna upp, för jag skrev allt vad jag kunde och såg ut som jag hade sett ett spöke, well jag hade ju typ sett ett spöke, fast 100x läskigare, går verkligen inte att förklara hur jag kände dom minuterna, trodde verkligen det var finish och jag bara fick acceptera att detta är min verklighet nu, this is it... så nej, aldrig mer denna. Butinacan var mycket bättre, tungt indica rus, sover stenhårt på den dessutom.

Btw, ta det lungt med denna, fick även grov at efter bara några bonghits, medans jag rökt 2g av butinaca utan att märka ett ända problem. sorry för rörigt inlägg, sovit kasst innat :P
Citera
2019-12-14, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Den här noiden var nog den läskigaste jag har rökt, och denna cumyl cb pinaca.
Men jag trodde helt seriöst att jag dog, eller höll på att dö,
aldrig sett mitt liv flasha förbi så snabbt, och har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv, min polare fick lavetta till mig så jag vakna upp, för jag skrev allt vad jag kunde och såg ut som jag hade sett ett spöke, well jag hade ju typ sett ett spöke, fast 100x läskigare, går verkligen inte att förklara hur jag kände dom minuterna, trodde verkligen det var finish och jag bara fick acceptera att detta är min verklighet nu, this is it... så nej, aldrig mer denna. Butinacan var mycket bättre, tungt indica rus, sover stenhårt på den dessutom.

Btw, ta det lungt med denna, fick även grov at efter bara några bonghits, medans jag rökt 2g av butinaca utan att märka ett ända problem. sorry för rörigt inlägg, sovit kasst innat :P
Låter ungefär som min upplevelse på butinacan fast det verkade bara varit en dröm eller om jag skrikit o haft mig medan tjejen sov djupt för jag hade den värsta upplevelsen ever. Men det var iofs efter en dag o natt med några g bkethyl-k och hade inte rökt in mig på den riktigt än heller riktigt. Tack för svaret. Då avstår jag nog från denna!
Citera
2019-12-14, 14:56
Medlem
Avstå denna har testat fenixen från ps och även denna från hc och är troligtvis butinacan som är den.verksamma ämnet i fenix. För den här hade extremt. Mycket bieffekter syn kom direkt plus art den inte var speciellt behaglig heller. Finns gamla noider att beställa från Europa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in