Citat:
Ursprungligen postat av
Skitzu
Någon som testat den nya gula batchen som finns hos en inrikesshop nu? Rökte adb-butinaca som jag antar e rätt lik efter vad jag läst. Den rökte man in sig på väldigt fort på. Hade dock en av mitt livs värsta resor och tog mig två dagar att ens fråga om jag flippat ur men det hade jag inte tydligen så allt var bara en dröm men som nu sätt lite spår ändå och kan bara tänka mig att den cannabinoiden hade nåt med det att göra
Den här noiden var nog den läskigaste jag har rökt, och denna cumyl cb pinaca.
Men jag trodde helt seriöst att jag dog, eller höll på att dö,
aldrig sett mitt liv flasha förbi så snabbt, och har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv, min polare fick lavetta till mig så jag vakna upp, för jag skrev allt vad jag kunde och såg ut som jag hade sett ett spöke, well jag hade ju typ sett ett spöke, fast 100x läskigare, går verkligen inte att förklara hur jag kände dom minuterna, trodde verkligen det var finish och jag bara fick acceptera att detta är min verklighet nu, this is it... så nej, aldrig mer denna. Butinacan var mycket bättre, tungt indica rus, sover stenhårt på den dessutom.
Btw, ta det lungt med denna, fick även grov at efter bara några bonghits, medans jag rökt 2g av butinaca utan att märka ett ända problem. sorry för rörigt inlägg, sovit kasst innat :P