Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-06, 22:29
  #13
Medlem
Deprimerad, knappast. veckans lyxproblem.

Skaffa några ungar att ta hand om ska du se att det blir bättre. Tränar du nånting förresten? om inte börja med några pass i veckan, det behöver inte vara så hårt men tillräckligt så du kommer upp i maxpuls.
Citera
2018-12-06, 22:36
  #14
Medlem
[quote=streckets|660410

Har du något förhållande?
Annars kan du börja där, många verkar finna belåtenhet [/QUOTE]
FEEELL!!! Lyssna inte till det här riksmongot... jobba med dig själv och lär dig älska dig själv innan du drar in andra i din misär.
Citera
2018-12-06, 22:50
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Kanske kolla dina sköldkörtelvärden? Att ha fel på sköldkörteln kan få vem som helst totalt ur balans.
Jag har tänkt på detta!!!
Ska kolla upp
Citera
2018-12-06, 22:51
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumma89
FEEELL!!! Lyssna inte till det här riksmongot... jobba med dig själv och lär dig älska dig själv innan du drar in andra i din misär.

Hahaha misär, klockrent ordval
Citera
2018-12-06, 22:52
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillyFord
Deprimerad, knappast. veckans lyxproblem.

Skaffa några ungar att ta hand om ska du se att det blir bättre. Tränar du nånting förresten? om inte börja med några pass i veckan, det behöver inte vara så hårt men tillräckligt så du kommer upp i maxpuls.
Tränar ca 3 ggr i veckan, men funkar inte.. så fort ja är hemma igen mår ja skit direkt
Citera
2018-12-06, 23:04
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12anonym
Tränar ca 3 ggr i veckan, men funkar inte.. så fort ja är hemma igen mår ja skit direkt
OK ditt största problem är att du saknar rutiner att vakna i tid på morgonen är superviktigt annars förstör du hela dagen, förstår att det är lättare sagt än gjort men det är ändå där du måste börja
Citera
2018-12-07, 00:02
  #19
Medlem
Jeltzins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12anonym
Hallå!
Är tjej på 25 år med lyckat jobb på mitt drömbolag.

Jag har gjort en tråd förut om att jag känner mycket ångest, tagit massa oxy jag fick när ja bröt benet. Men tog dem efter, ca 15 st och drack vin. Somna kl 21 vakna 15.00 dagen efter, och jag är morgonpigg. Haft ca 4 liknande situationer till.

Men, jag tänker seriöst varje dag att de vore skönt att dö- skulle dock aldrig göra så mot min familj.

Mitt liv är så tråkigt, varje morgon vill jag bara ligga kvar i sängen och kolla serier. Jag har ingen ork eller lust till något.

Varje dag känns det som att ingen bryr sig om mig, mina kompisar tycker jag är otillräcklig, min chef, osv.

Jag kan börja böla om jag kollar sociala medier, ser att alla har askul men ja ligger själv i soffan ( vilket jag längtade efter för ca 2 år sen) fan är problemet?

Är jag deprimerad? Man får ju ingen jävla hjälp hos vården, väntetider osv. Funtar på att lägga in mig på psyket istället..

Låter som att du är deprimerad. Tränar du? Mediterar du? Två enkla saker som ger mycket. Försök hitta saker du uppskattar att göra. Ta en danskurs. Eller målarkurs. Skit samma vad det är, gör något bara så kan du hitta glädjen i det. Ligg inte hemma och sega om du hamnar ingen dålig spiral. Ut o rör på dig. Försök träffa nytt folk. Börja med en hobby.
Citera
2018-12-07, 09:08
  #20
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.01.

Rubrikförtydligande inom parentes.

/Mod.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback