Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Synes det er ekkelt, men her er noen ytre omstendigheter som minner om Kamphuis-forsvinningen.
Flere dager etter forsvinningen finner tilfeldige personer id og penger/bankkort. Forsvinningen skjer ved sjøen, i mørket. Begge bar på bager der noe av innholdet er blitt funnet, men ikke alt, og ikke selve bagene.
Kan bagene ha blitt fylt med noe tungt for å tynge ned kroppen i vannet?
Synes sporene peker mot selvmord, eventuelt at de er blitt utsatt for en forbrytelse som dekkes over ved å skape mistanker om selvmord.
Jeg håper de finner Odin snart.
ja det er noen likheter:
-mann borte ved sjøen, eneste likheten mellom de er langt hår, O går/gikk på skole, men jeg vet ikke hva slags interesser han har, tror ikke det er cyber-security . .
-noen tilfeldige personer (ikke politiet) finner ID papirer
-ingen finner bag
-det er vanskelig eller umulig for politiet å få tak i bilder fra overvåkingskamera (det finnes INGEN gjeldende Arjen Kamphuis og det er jo het utrolig) o
-NATO var i området begge steder, akkurat det håper jeg er tilfeldig
Hadde vært bra om noen av de som kjenner OAHJ kunne bidratt med informasjon i tråden, dette er herved en oppfordring. Spørsmål som kunne hjulpet er; Hvem ble han sett på kamera med i fem tiden, om OAJH var en person som enkelt kom i snakk med folk, en impulsiv fyr som lett kunne forandre planer og bli med noen til ukjent sted ? eller virker det usannsynlig ? har han vært borte tidligere ? indikasjoner på depresjon ? vanskeligheter økonomisk ? fiender ?