Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-04, 09:48
  #13
Medlem
TobiasBeechers avatar
Självförtroende och självförakt. Din attityd gällande att du inte får ligga ställer sig i vägen.
Själv har jag inte legat eller haft sex sen i april, utöver avsaknaden av sexliv eller engagemang för det andra könet (såklart att jag vill ligga som alla andra människor) så har jag varit deprimerad av andra orsaker sen i somras. Jag känner mig inte attraherad av mig själv i skicket jag befinner mig i, och sånt märker kvinnor av.
Citera
2018-12-04, 10:26
  #14
Medlem
Bret-Harts avatar
TS ditt svar ligger i texten du skrev, gå igenom den och du skall finna
Citera
2018-12-04, 10:44
  #15
Avstängd
Eskil-Praserts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Självförtroende och självförakt. Din attityd gällande att du inte får ligga ställer sig i vägen.
Själv har jag inte legat eller haft sex sen i april, utöver avsaknaden av sexliv eller engagemang för det andra könet (såklart att jag vill ligga som alla andra människor) så har jag varit deprimerad av andra orsaker sen i somras. Jag känner mig inte attraherad av mig själv i skicket jag befinner mig i, och sånt märker kvinnor av.
Pratar du om april i år 2018, eller april för typ 10 år sen?
Citera
2018-12-04, 11:13
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serval
Har inte utseendet på min sida, skulle nog placera mig en bra bit under medel. Jag närmar mig 40 år och hade ett längre förhållande inom perioden 20-30 år. Detta förhållandet förändrade mycket hos mig, jag blev absolut ingen toffel, men gick från dekadens till att ta ansvar och bli vuxen, och började dricka mer måttligt och sluta bete mig som ett svin.

Tiden innan detta så fanns det alltid tjejer som ville ligga, ofta riktigt snygga tjejer också. Undertiden då jag hade det längre förhållandet visade ännu fler tjejer/kvinnor intresse, vilka jag dock tackade nej.

Sen förhållandet tagit slut har jag inte varit lika social som förut, så träffar inte lika många människor. Vilket egentligen inte är något problem. Vad som är ett problem är att jag inte får ligga.

Testat allt från krogen till nätdejting, och ja de senaste åren har det varit långt mellan gångerna jag lyckats, nätdejtingen lockade till sig ett par kvinnor som visade sig vara intresserade av något seriöst, vilket jag inte har något intresse av (om nu inte "kvinnan i mitt liv" skulle dyka upp) så låg givetvis inte med någon av dessa kvinnor då jag inte ville lura dom på något vis.

Hur har jag förändrats? ja bortsett från att jag blivit äldre då. Hårfästet som redan var rätt högt i 25-års åldern har nu resulterat i att jag är rätt tunnhårig, detta lär dock inte påverka då jag tidigare i perioder varit helrakad utan att det gett någon negativ inverkan på liggandet även att jag inte direkt passar i rakat.

Ju längre tid det går mellan tillfällena ju mer utstrålar jag väl desperat när jag närmar mig kvinnor..
Att jag skulle vara för kräsen och förvänta mig att ligga med toksnygga 20-åringar är inte heller fallet. Jag är medveten om att jag blivit äldre, dock tänker jag inte ligga med någon utan attraktion.

Kom inte med förslaget att jag ska köpa prostituerade för det lockar mig inte.

Du har ett bekymmer jag var i samma situation som dig i unga år: Efter en längre relation var jag ue på marknaden och försökte bete mig: Gick sådär; Sen sket jag i det drack ganska hejdlöst och uppförde mig lite som jag kände för och vips så hamnade man i säng med några damer.
Dessutom så insåg jag att ju dimmigare kvällen var destå bättre såg tjejen ut morgonen därpå (Vi skojade om att jag söp mig snygg, men troligen var det bara omdömet som gjorde att man faktiskt gick fram och stötte på 10 poängarna som man unvek i nyktert/halnyktert tillstånd).
Men detta är idag historia det var 30år sen jag var ute på marknaden men jag gissar att det funkar ungefär lika idag, risken bara är väl att nåt av mina ibland rätt plumpa raggningsförsök skulle ses som sexuellt ofredande idag. Så vill du bara ha sex så spela lite badboy och gå tillbaka till ditt dekadenta jag så löser det sig nog. Men det är nog inte en perfekt väg om du vill ha en mer seriös relation.
Citera
2018-12-04, 11:25
  #17
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serval
Har inte utseendet på min sida, skulle nog placera mig en bra bit under medel. Jag närmar mig 40 år och hade ett längre förhållande inom perioden 20-30 år. Detta förhållandet förändrade mycket hos mig, jag blev absolut ingen toffel, men gick från dekadens till att ta ansvar och bli vuxen, och började dricka mer måttligt och sluta bete mig som ett svin.

Tiden innan detta så fanns det alltid tjejer som ville ligga, ofta riktigt snygga tjejer också. Undertiden då jag hade det längre förhållandet visade ännu fler tjejer/kvinnor intresse, vilka jag dock tackade nej.

Sen förhållandet tagit slut har jag inte varit lika social som förut, så träffar inte lika många människor. Vilket egentligen inte är något problem. Vad som är ett problem är att jag inte får ligga.

Testat allt från krogen till nätdejting, och ja de senaste åren har det varit långt mellan gångerna jag lyckats, nätdejtingen lockade till sig ett par kvinnor som visade sig vara intresserade av något seriöst, vilket jag inte har något intresse av (om nu inte "kvinnan i mitt liv" skulle dyka upp) så låg givetvis inte med någon av dessa kvinnor då jag inte ville lura dom på något vis.

Hur har jag förändrats? ja bortsett från att jag blivit äldre då. Hårfästet som redan var rätt högt i 25-års åldern har nu resulterat i att jag är rätt tunnhårig, detta lär dock inte påverka då jag tidigare i perioder varit helrakad utan att det gett någon negativ inverkan på liggandet även att jag inte direkt passar i rakat.

Ju längre tid det går mellan tillfällena ju mer utstrålar jag väl desperat när jag närmar mig kvinnor..
Att jag skulle vara för kräsen och förvänta mig att ligga med toksnygga 20-åringar är inte heller fallet. Jag är medveten om att jag blivit äldre, dock tänker jag inte ligga med någon utan attraktion.

Kom inte med förslaget att jag ska köpa prostituerade för det lockar mig inte.


Min spontanta fråga är var du raggar? tjejer på Krogen eller på tjejer i vänskapskretsen?

Det är svårt att få ligg även för oss killar som ligger över medel, så det är inte bara en utseendefråga.
Citera
2018-12-04, 12:32
  #18
Medlem
TobiasBeechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskil-Prasert
Pratar du om april i år 2018, eller april för typ 10 år sen?

Haha om det är relevant så är det april i år! Hade jag varit deprimerad i 10 år så hade det dock kunnat vara april för 10 år sen, om jag inte haft röta.
Citera
2018-12-04, 12:58
  #19
Medlem
Jag var i samma läge! Var med samma kvinna i 20 år och familj med flera barn.
Jag brukade skämta med kompisar innan vi skiljdes att om jag skulle skilja mig hur fan ska man göra för att träffa någon ny? Raggar man fortfarande på krogen? Online-dejting? Nä du sa jag. Man bli nog med samma kvinna tills man dör för fy fan vad jobbigt att börja om..


Nu 9 månader senare ska min ex-fru flytta ihop med den som hon knullade med bakom min rygg i över 6 månader!

Livet gick så att säga inte bara sönder! Det fucking pulviserades!
45 år! Inte varit på marknaden på 20 år. Inte i samma form som man var tidigare och med ett drickande som gott och väl kan kallas ett riskbruk!

Som alla andra som hamnar i en sån här chock så kastade jag på mig alla chanser att få ligga. Kontaktade gamla flickvänner! Gamla kompisars syrror osv. Jag var desperat och det lyste väl om mig också! Jag kom till ett lägen när jag helt enkelt gav upp. fuck it! Hellre ensam och lev för barnen. Försök att läka istället och var inte rädd för ensamheten!

Då började tillfällena dyka upp! Nu träffar jag en väldigt trevlig och het nyskild kvinna som är runt samma ålder.


Så. Kommer inte ihåg hur gammal du sa att du var men är man som jag en bit över 40 så måste man faktiskt inse att man inte attraherar kvinnor som är 25-35 längre. Åtminstone inte som en normal jävla Svensson med 08-17 jobb! Och förresten, vill du ha en kvinna ( förutom sex) som är 15 år yngre?

Mitt tips är att du försöker hitta kvinnor i din egen ålder. Gärna kvinnor som också är skilda så du inte behöver gå bakom någons rygg! Det finns utmärkta forum där folk är mer seriösa än vad dom är här!

Lycka till kompis!!
Citera
2018-12-04, 13:05
  #20
Avstängd
Eskil-Praserts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Jag var i samma läge! Var med samma kvinna i 20 år och familj med flera barn.
Jag brukade skämta med kompisar innan vi skiljdes att om jag skulle skilja mig hur fan ska man göra för att träffa någon ny? Raggar man fortfarande på krogen? Online-dejting? Nä du sa jag. Man bli nog med samma kvinna tills man dör för fy fan vad jobbigt att börja om..


Nu 9 månader senare ska min ex-fru flytta ihop med den som hon knullade med bakom min rygg i över 6 månader!

Livet gick så att säga inte bara sönder! Det fucking pulviserades!
45 år! Inte varit på marknaden på 20 år. Inte i samma form som man var tidigare och med ett drickande som gott och väl kan kallas ett riskbruk!

Som alla andra som hamnar i en sån här chock så kastade jag på mig alla chanser att få ligga. Kontaktade gamla flickvänner! Gamla kompisars syrror osv. Jag var desperat och det lyste väl om mig också! Jag kom till ett lägen när jag helt enkelt gav upp. fuck it! Hellre ensam och lev för barnen. Försök att läka istället och var inte rädd för ensamheten!

Då började tillfällena dyka upp! Nu träffar jag en väldigt trevlig och het nyskild kvinna som är runt samma ålder.


Så. Kommer inte ihåg hur gammal du sa att du var men är man som jag en bit över 40 så måste man faktiskt inse att man inte attraherar kvinnor som är 25-35 längre. Åtminstone inte som en normal jävla Svensson med 08-17 jobb! Och förresten, vill du ha en kvinna ( förutom sex) som är 15 år yngre?

Mitt tips är att du försöker hitta kvinnor i din egen ålder. Gärna kvinnor som också är skilda så du inte behöver gå bakom någons rygg! Det finns utmärkta forum där folk är mer seriösa än vad dom är här!

Lycka till kompis!!
Är han snyggare än dig, din ex-frus nya snubbe?
Citera
2018-12-04, 13:26
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskil-Prasert
Är han snyggare än dig, din ex-frus nya snubbe?


nej det vill jag inte påstå. Men bra jävla mycket tätatre! 15 år äldre än henne dessutom!
Enligt mig så ser han ut som en cp-skadad idiot! Smått efterbliven..
Men han har ett eget företag som går jäkligt bra och är nog god för några miljoner!

Exet hämtade ungarna häromdagen i hans bil! En stor ny jäkla Audi-suv!

Men jag är inte bitter...... H O R A!!!!
Citera
2018-12-04, 14:48
  #22
Medlem
swebarbs avatar
hur ser du ut ens, lång, kort, ölmage osv ?? har du stor snopp ?
Citera
2018-12-04, 15:05
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
hur ser du ut ens, lång, kort, ölmage osv ?? har du stor snopp ?


Frågar du mig? Är frågan riktad till TS så har han ju redan förklarat det i sin trådstart! T om lagt ut bilder på snoppen!
Citera
2018-12-04, 15:55
  #24
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Frågar du mig? Är frågan riktad till TS så har han ju redan förklarat det i sin trådstart! T om lagt ut bilder på snoppen!

frågar ts ja, såg inga bilder eller fick en generell bild av hur han ser ut direkt förutom att han är tunnhårig så därav frågan.. fruntimmer idag är extremt petiga så om han inte ser speciellt bra ut förklarar det varför han inte får ligga alls..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback