2018-12-03, 15:51
Medlem
Jag börjar bli lite småkåt på en gift kvinna som jag träffat genom jobbet då våra arbetsplatser har samverkan om ett projekt som gör att vi ses två gånger i veckan. Det var ingen explosiv kåthet som sköljde över mig utan det har växt fram ju mer jag lärt känna henne. Arbetsmässigt är hon bara professionell och vänlig mot alla men det är mig hon tyr sig till på raster och kaffepauser och så vidare. Vi har också 1 timma "friskvård" på arbetstid då vi oftast promenerar och då söker hon sig alltid till mig för att prata trots att vi är ett gäng på ca 10 personer. Hon har alltid ett himla leende när våra blickar möts men de kanske hon har med alla eller så inbillar jag mig....

Lite lätt snokande på hennes Facebook så verkar hon vara gift med ungdomskärleken. Hon har utbildat sig och han verkar vara wt. De har barn.

Hon har en sådan fin personlighet och vackert leende att jag bara vill slänga fram snorren och samtidigt klämma på hennes bröst.

Kan man lägga in en försiktig stöt på en gift kvinna för att testa reaktionen eller är det helt fel?
Citera
2018-12-03, 15:55
Medlem
Halloween2s avatar
Du är en riktig horunge om du gör något utöver dina fantasier.
Citera
2018-12-03, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av windeskog2

Hon har en sådan fin personlighet och vackert leende att jag bara vill slänga fram snorren och samtidigt klämma på hennes bröst.

Kan man lägga in en försiktig stöt på en gift kvinna för att testa reaktionen eller är det helt fel?

Kör på det. Gör som det fetade.
Lycka till.
Citera
2018-12-03, 15:58
Medlem
AX64s avatar
Först lät det bra och jag tänkte också slänga fram ett "kör bara kör", men nu när jag kommit igenom hela texten så känns det som att det föreligger en stor risk att hon ser dig som ett substitut till en tjejkompis. Hon vill dricka kaffe och skvallra med dig. Hon vill inte bli klämd på tuttarna.
Citera
2018-12-03, 15:58
Medlem
tuggishs avatar
Och vad händer med alla fina stunder mellan er på jobbet om hon bara ville flirta lite utan att faktiskt vara otrogen?

Det kan bli awkward.

När jag satt på upptagna kvinnor så har jag gått sakta fram. Flirta lite med henne som är på en nivå att om hon vill backa så blir det inte awkaward, mer att ni kan skratta bort det. Se hur det går. Känn in läget.
Citera
2018-12-03, 16:01
Medlem
Citat:
Jag börjar bli lite småkåt på en gift kvinna som jag träffat genom jobbet då våra arbetsplatser har samverkan om ett projekt som gör att vi ses två gånger i veckan. Det var ingen explosiv kåthet som sköljde över mig utan det har växt fram ju mer jag lärt känna henne. Arbetsmässigt är hon bara professionell och vänlig mot alla men det är mig hon tyr sig till på raster och kaffepauser och så vidare. Vi har också 1 timma "friskvård" på arbetstid då vi oftast promenerar och då söker hon sig alltid till mig för att prata trots att vi är ett gäng på ca 10 personer. Hon har alltid ett himla leende när våra blickar möts men de kanske hon har med alla eller så inbillar jag mig....

Lite lätt snokande på hennes Facebook så verkar hon vara gift med ungdomskärleken. Hon har utbildat sig och han verkar vara wt. De har barn.

Vart går din moraliska gränns?

Jag skulle inte stöta på någon med barn mest för barnens skull.
Citera
2018-12-03, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Och vad händer med alla fina stunder mellan er på jobbet om hon bara ville flirta lite utan att faktiskt vara otrogen?

Det kan bli awkward.

När jag satt på upptagna kvinnor så har jag gått sakta fram. Flirta lite med henne som är på en nivå att om hon vill backa så blir det inte awkaward, mer att ni kan skratta bort det. Se hur det går. Känn in läget.

Vi jobbar inte på samma jobb utan våra arbetsplatser har ett projekt tillsammans till februari så att det ska bli awkward är jag inte så rädd för. Även om jag bara skulle vilja slänga fram snorren så hade jag tänkt mig en lite mer defensiv taktik.
Citera
2018-12-03, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattoys
Vart går din moraliska gränns?

Jag skulle inte stöta på någon med barn mest för barnens skull.

Så har jag med tänkt. Men det är lättare att motstå i teorin än i praktiken. Och skulle man få gensvar så betyder det ju ändå att relationen inte är den bästa. Men det är mycket svårt övervägande. Annars hade jag inte startat tråden.
Citera
2018-12-03, 16:17
Medlem
Citat:
Så har jag med tänkt. Men det är lättare att motstå i teorin än i praktiken. Och skulle man få gensvar så betyder det ju ändå att relationen inte är den bästa. Men det är mycket svårt övervägande. Annars hade jag inte startat tråden.

WTF?

Är du svensk?

Då blir jag förvånad, för svenskar knullar allt och alla inom sitt egna folk och betraktar otrohet som en bagatell.

Svenskar är nog lika duktiga på hämningslös djungelsex som afrikaner, bara det att afrikaner avlar mer barn...det är skillnaden.
Citera
2018-12-03, 16:19
Medlem
Kontextuss avatar
Sabla trist att de finaste tjejerna oftast är de som antingen är gifta eller för unga.
Citera
2018-12-03, 16:22
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Att hon är gift spelar ju ingen roll, men jag skulle undvika kvinnor från jobbet.
Citera
2018-12-03, 16:50
Medlem
vemjeligs avatar
Kör på, gifta kvinnor är ofta mycket trevliga att knulla med! Du har inget moraliskt ansvar, endast hon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in