2018-12-03, 16:53
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av windeskog2

Hon har en sådan fin personlighet och vackert leende att jag bara vill slänga fram snorren och samtidigt klämma på hennes bröst.

Du låter som en riktig gentleman/charmör go for it!
Citera
2018-12-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Att hon är gift spelar ju ingen roll, men jag skulle undvika kvinnor från jobbet.

Nja, det är snarare tvärtom. Att hon är kvinna och är på samma arbete som trådstartaren är givetvis inget problem, däremot är 'problemet' att hon är gift, vilket dock också skall respekteras även i det hypotetiska scenario att hon eventuellt skulle ta eget initiativ, eftersom allt annat helt enkelt vore respektlöst mot hennes make.
Då jag vet att vissa här nu skulle inflika att maken inte skulle vara trådstartarens problem eftersom han inte känner denna, så är dock detta inte heller en giltig invändning då det likväl är respektlöshet oavsett om den som veterligen bidrar till en trohetsaffär känner den som det drabbar eller ej.
Citera
2018-12-03, 17:07
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Nja, det är snarare tvärtom. Att hon är kvinna och är på samma arbete som trådstartaren är givetvis inget problem, däremot är 'problemet' att hon är gift, vilket dock också skall respekteras även i det hypotetiska scenario att hon eventuellt skulle ta eget initiativ, eftersom allt annat helt enkelt vore respektlöst mot hennes make.
Då jag vet att vissa här nu skulle inflika att maken inte skulle vara trådstartarens problem eftersom han inte känner denna, så är dock detta inte heller en giltig invändning då det likväl är respektlöshet oavsett om den som veterligen bidrar till en trohetsaffär känner den som det drabbar eller ej.

Det där är ju bara trams och inget TS behöver bry sig om.
Citera
2018-12-03, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det där är ju bara trams och inget TS behöver bry sig om.

Du har givetvis rätt till denna din personliga åsikt, som ock enligt min egen åsikt är tramset.
Citera
2018-12-03, 17:23
Medlem
holmiums avatar
Passa dig så du inte feltolkar, kvinnlig kommunikation betyder inte alltid vad en man tror.....
Annars är det väl bara att köra på, dåliga flickor är inte det sämsta
Citera
2018-12-03, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Passa dig så du inte feltolkar, kvinnlig kommunikation betyder inte alltid vad en man tror.....
Annars är det väl bara att köra på, dåliga flickor är inte det sämsta

Just därför jag ligger lågt. Kan bara vara allmän trevlighet. Tafsa på julfesten är back up-planen.
Citera
2018-12-03, 19:13
Avstängd
"Hon har ett sånt fint leende och personlighet"
"Vill bara slänga fram snorren och klämma på hennes bröst".

That escelated quickly
Citera
2018-12-03, 19:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vemjelig
Kör på, gifta kvinnor är ofta mycket trevliga att knulla med! Du har inget moraliskt ansvar, endast hon.

Är TS inte delaktig till hennes moraliska ansvar? Inte bara indirekt heller..
Citera
2018-12-03, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
"Hon har ett sånt fint leende och personlighet"
"Vill bara slänga fram snorren och klämma på hennes bröst".

That escelated quickly

Hur brukar du reagera då?
Citera
2018-12-03, 20:25
Avstängd
Citat:
Hur brukar du reagera då?

Menade det första lät så jävla sött sedan det andra. Tyckte det lät roligt bara, hehe
Citera
2018-12-03, 23:28
Medlem
Citat:
Jag börjar bli lite småkåt på en gift kvinna som jag träffat genom jobbet då våra arbetsplatser har samverkan om ett projekt som gör att vi ses två gånger i veckan. Det var ingen explosiv kåthet som sköljde över mig utan det har växt fram ju mer jag lärt känna henne. Arbetsmässigt är hon bara professionell och vänlig mot alla men det är mig hon tyr sig till på raster och kaffepauser och så vidare. Vi har också 1 timma "friskvård" på arbetstid då vi oftast promenerar och då söker hon sig alltid till mig för att prata trots att vi är ett gäng på ca 10 personer. Hon har alltid ett himla leende när våra blickar möts men de kanske hon har med alla eller så inbillar jag mig....

Lite lätt snokande på hennes Facebook så verkar hon vara gift med ungdomskärleken. Hon har utbildat sig och han verkar vara wt. De har barn.

Hon har en sådan fin personlighet och vackert leende att jag bara vill slänga fram snorren och samtidigt klämma på hennes bröst.

Kan man lägga in en försiktig stöt på en gift kvinna för att testa reaktionen eller är det helt fel?

Det är helt fel att stöta på en gift kvinna, skärp dig.
Citera
2018-12-04, 00:42
Avslutad
Ta ansvar för barnen efter ert knull så blir det säkert jättefint i landet där man aldrig tar större ansvar än dit lustarna för en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in