2018-12-02, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matis.g
Dom döda som hämnas ,o.f och l.p
?kan du utveckla lite?
Citera
2018-12-02, 19:54
Medlem
Sam.Boyds avatar
Knarkförsäljningen i orten expanderar nu till de köpstarka ”vita” områdena. Det är där de nya og framtidens kunder finns.

Vi kommer att se mer av detta i de områden som ligger nära slummen. Och det kommer krypa närmare Söder og Vadastan.

Bromma, Spånga, Danderyd, Djursholm har redan fallit.
Citera
2018-12-02, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Städat villaområde.

Kul för alla som köpt dyra villor.

Just där är det dock inte villor. Är i Långbro park han skjutits. Bostadsrätter mestadels så vitt jag vet. Och inga billiga sådana.
Är gamla sjukhuset som byggts om till bostadsrätter om jag ser rätt på bilderna.
Citera
2018-12-02, 19:57
Medlem
Gå tillbaka till 2017 Skärholmen och Vårberg.
Citera
2018-12-02, 20:08
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Just där är det dock inte villor. Är i Långbro park han skjutits. Bostadsrätter mestadels så vitt jag vet. Och inga billiga sådana.
Är gamla sjukhuset som byggts om till bostadsrätter om jag ser rätt på bilderna.

Vad är det som säger att kriminella som tjänar pengar måste bo risiga lägenheter i slumområden. Så jag tror det kommer att skjutas mer även i fina områden i framtiden
Citera
2018-12-02, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Knarkförsäljningen i orten expanderar nu till de köpstarka ”vita” områdena. Det är där de nya og framtidens kunder finns.

Vi kommer att se mer av detta i de områden som ligger nära slummen. Och det kommer krypa närmare Söder og Vadastan.

Djursholm ligger i Danderyd
Citera
2018-12-02, 20:11
Medlem
Spärrat utanför skolan ner mot dammen. Är typ 150m-200m fågelvägen till Långbro Värdshus som borde haft fullt med julbord/söndagsgäster som kanske hört/sett något.

Apro på fågelvägen är det kanske 500-600m från korsningen där en sprängladdning exploderade för ett tag sedan.
Citera
2018-12-02, 20:11
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

På söder har det väl handlats framför allt hasch i åratal? Har varit gott om kunder där dom senaste 30-40 åren. Mycket kulturfolk som gärna tar sig en rök.
Citera
2018-12-02, 20:14
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbelita
Djursholm ligger i Danderyd

Danderyd är stort. Djursholm litet.
Citera
2018-12-02, 20:18
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
På söder har det väl handlats framför allt hasch i åratal? Har varit gott om kunder där dom senaste 30-40 åren. Mycket kulturfolk som gärna tar sig en rök.

Hasch är mellanmjölk för 50+.
Framtiden ligger i kokain, opiater, LSD och amfetamin.

Det är det som barnen tar på festerna. Hittar man bara en halv flaska i barnens rum med grain vodka så ska man numera vara glad...
Senast redigerad av Sam.Boyd 2018-12-02 kl. 20:20.
Citera
2018-12-02, 20:32
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Vad är det som säger att kriminella som tjänar pengar måste bo risiga lägenheter i slumområden. Så jag tror det kommer att skjutas mer även i fina områden i framtiden

Bristen på pengar brukar vara en anledning.
Citera
2018-12-02, 20:37
Medlem
dondes avatar
med största sannolikhet ytterligare en konflikt mellan Östberga- och Bredängsnätverket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in