2012-01-11, 12:56
Medlem
IDrinkToThats avatar
Vilka tråkiga sexliv folk måste ha!
Shit, unna din granne ett ordentligt knull för fasen, nästa gång kanske det är din tur
Citera
2012-01-11, 12:57
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starcraftbroodwar
Och vad menar du med ljuddämpare??
Med 'ljuddämpare' menar jag något som dämpar ljud.

Edit: Om du inte gillade något av de alternativ jag tog upp kan ni ju skaffa torp nånstans, som ni kan åka ut till när ni behöver "komma ifrån".
Citera
2012-01-11, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Korrekt. Väljer man att bo i ett flerfamiljshus så får man helt enkelt visa hänsyn.

än en gång bor inga familjer här...
Citera
2012-01-11, 12:58
Medlem
swebarbs avatar
Bara för man knullar varandra betyder inte att man har rätt att vråla hur högt man vill. Det är lika mycket störningar som att du skulle gå med dammsugaren mitt i natten eller spela musik på högsta volym. Måste ju vara jävligt pinsamt att hon var så högljudd att grannen hörde det nog för att folk gör sånt men för helvete väck inte andra grannar för det.
Citera
2012-01-11, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikk0
Tänk på att han skrev att hela byggnaden hörde er. Spelar ingen roll om tonåringens rum är långt ifrån eller om det bor pensionärer däruppe (hur gammal är du btw? du stavar jävligt dåligt). Det spelar ingen roll om hela huset så var fyllt av små bebisar. Ni väsnades för mycket och de har rätt att klaga på det då. Tror inte du hade trivts att höra en skrikande tjej när du själv ska försöka sova för du måste upp tidigt. Visa lite respekt och acceptera att du gjorde ett misstag. Be om ursäkt och be flickan att vara tystare för fan om ni ska knulla "hela natten".

Vet att du tycker man har rätt att knulla, självklart har man det. Men inte behöver hela byggnaden höra er för det.

Sorry att jag stavar dåligt.
Men nu är det så att jag faktiskt hört grannen knulla på sin fru ganska många gånger... (Även sent)
Citera
2012-01-11, 13:02
Medlem
Tegelpannans avatar
Då TS bara svarar på positivt på det som stödjer hans beteende så är det ingen idé att säga hur verkligheten är och bör bli hanterad?
Citera
2012-01-11, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tegelpannan
Då TS bara svarar på positivt på det som stödjer hans beteende så är det ingen idé att säga hur verkligheten är och bör bli hanterad?

Jag får ju ta till mig utav allas svar.
Hur jag går tillväga baseras dock inte på vad de flesta tycker..
Citera
2012-01-11, 13:06
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Sorry att jag stavar dåligt.
Men nu är det så att jag faktiskt hört grannen knulla på sin fru ganska många gånger... (Även sent)

knulla på sin fru..?

jag skiter i vad dina grannar gör. Jag skiter i om du hör det. Visa hänsyn och om din granne är så jävla jobbig så får du väl skriva lapp till honom med! inte tro att du får göra precis samma sak och hämnas.

Vad tyckte du om att höra din granne och hans fru då?
Om du skulle upp tidigt och behövde sova och du hörde dem vilket leder till att du inte kan somna, hur skulle du tycka om det?
Eller du käkade romantisk middag med din sambo med tända ljus och lugn musik och du hör dem knulla, hur skulle du tycka om det?

Citat:

Ska du ta åt dig av ALLA svar så gäller det att du inte endast är positiv mot de som säger det du vill höra och negativ mot de som säger det du inte vill höra. Var neutral.
Citera
2012-01-11, 13:08
Medlem
IDrinkToThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegelpannan

Att få olika åsikter är alltid bra.
Sedan hur han väljer att agera beror ju på vad man står för. Står man för att man knullat jävligt högljutt en natt så finns det väl ingen anledning att gå med nerböjt huvud i trapphuset?

Ta till dig av din grannes kritik. Det är väl bra.
Sedan skulle jag nog tala om för min granne att jag skulle uppskatta rak kommunikation i fortsättningen. Och att personen inte använde sig av ord som BDSM och munkavel på "bruden".
Citera
2012-01-11, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikk0
knulla på sin fru..?

jag skiter i vad dina grannar gör. Jag skiter i om du hör det. Visa hänsyn och om din granne är så jävla jobbig så får du väl skriva lapp till honom med! inte tro att du får göra precis samma sak och hämnas.

Vad tyckte du om att höra din granne och hans fru då?
Om du skulle upp tidigt och behövde sova och du hörde dem vilket leder till att du inte kan somna, hur skulle du tycka om det?
Eller du käkade romantisk middag med din sambo med tända ljus och lugn musik och du hör dem knulla, hur skulle du tycka om det?

Ska du ta åt dig av ALLA svar så gäller det att du inte endast är positiv mot de som säger det du vill höra och negativ mot de som säger det du inte vill höra. Var neutral.

Jag har aldrig brytt mig om folk och deras knull. Väsnas hur mycket de vill idc.

Och nej, jag behöver inte ta åt mig av vad alla tycker. Villken värld bor du i?? En värld där man ska ta åt sig av vad alla tycker??
Citera
2012-01-11, 13:24
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Jag har aldrig brytt mig om folk och deras knull. Väsnas hur mycket de vill idc.

Och nej, jag behöver inte ta åt mig av vad alla tycker. Villken värld bor du i?? En värld där man ska ta åt sig av vad alla tycker??

Citat:

Okej, det är bra att komma ihåg att du inte bryr dig om att andra väsnas oavsett situation. När du en dag skaffar barn eller vill ha en lugn kväll så lär du tänka annat. Oavsett vad du tycker så tänk på att alla inte är som dig.

Du får gärna tala om hur gammal du är nu med tanke på att du nyss sa att du skulle ta till dig utav allas svar. Med tanke på att du ställde en fråga i ett forum så får du förvänta dig att du får olika åsikter, då gäller det att du läser och tänker över åsikterna med och inte bara de du själv tycker, för isåfall är det rätt onödigt att ens skapa en tråd i ett diskussionsforum, för det blir ingen diskussion om du bara lyssnar på de som har liknande åsikter med dig själv.
Citera
2012-01-11, 13:26
Medlem
NewDeers avatar
R&S --> Bostad /mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in