Jag och min sambo bor i en hyresrätt med gemsam tvättstuga, tvättstugan ligger inte i huset utan i ett eget hus mitt i smeten som man kan tvätta i dygnet runt och det är inte svårt att få en tvätt tid ofta får man en dagen efter man ska boka eller samma dag. Det är en speciell nyckel till tvättstugan det är nyckelplatta eller vad man ska kalla det
och den använder man både till att boka och öppna skiten men folk eller invandrarna, and yes I went there

för det är faktiskt bara dom som inte verkar ha fattat man måste ha en förbannad nyckel för att boka och öppna, men dom sitter bara och väntar på att nån stackare ska bli klar med sin tvätt sedan smyger dom in medans dom går ut och sätter en mopp för dörren så den är öppen och så börjar dom tvätta, det här har hänt mig flera gånger senast för 20min sedan, men tog deras tvätt och la den ute i korridoren men jag skulle vilja ha hjälp att skriva en arglapp nu som jag kan lägga på kläderna om dom är kvar när jag ska tillbaka för om jag ska skriva en själv kommer det bli något i stil med
''Era jävla IQ befriade as, kan ni sluta försöka ta min tvättid? Om jag hittar era kläder igen i tvättrummet kommer jag pissa på dom och kasta ut dom på gatan så alla andra tattare kan ta dom''