Uppdatering: Jag ska ner till min tjej imorgon och planerade då att snacka med honom, men fick höra nu att han hade kommit idag igen och hennes unge berättade att gubben hade
kramat honom i soffan!?
Ungen är 12 år och jag tycker det känns jävligt wierd i någon situation öht att en 45-årig granne ska krama en tolvåring i sin soffa
ÅTERIGEN var det ett skitproblem dessutom!!
Det känns som att det ligger en hund begraven här..
Ska ner och prata med honom imorgon men är osäker nu på om jag ska ta ett snack med honom eller smälla av för att få honom att förstå ordentligt första gången. Jag vet inte hundra hur det "såg ut" eller hur det var för jag var ju inte där. Men man börjar ju undra, minst sagt.
Ungen påstår att det var en "tacksam" kram typ, men det kan man ju inte gå efter.
Vill ha mer skinn på näsan nu egentligen, men tänker inte handla försent heller!
EDIT: Han har tydligen sagt saker till henne "som hon inte mådde bra av" kom nu med.. Jag förstår inte varför jag måste utsättas för sådana här situationer alltid. Man gör ingenting, sköter sitt och ändå måste man ta itu med såna här jävla psykfall titt som tätt..
Hujedamig för Sverige idag.
EDIT 2: Upptäckte med lite googlande att det är en någorlunda känd person det handlar om! Han jobbar med barn varje dag.. Antingen är han dum och snäll eller så är han pedofil alltså.