2021-10-17, 20:57
Medlem
Har en kinesgranne som röker vilket är lite irriterande. Men det stör min fru mer än det stör mig
Citera
2021-10-17, 21:04
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joey Radical
Har en kinesgranne som röker vilket är lite irriterande. Men det stör min fru mer än det stör mig

Ni skulle ha varit födda på 50 talet..
Citera
2021-10-17, 21:20
Medlem
Pankreatits avatar
Att de spelar så sjukt kass musik när de har sina poolpartyn. Sist fick det bägaren att rinna över och jag tog fram gräsklipparen och körde - trots att gräset bara var halvlångt.
Sedan dess har det varit tyst, hehe.
Citera
2021-10-17, 21:25
Medlem
Auswanderers avatar
Att vi inte vågar hälsa på varandra. Patetiskt. Känner ingen i min trappuppgång..
Citera
2021-10-17, 21:27
Medlem
Alla jävla idioter i området som spärrar av sina buskar med fiskelinor och skyltar där det står
”HUNDRASTNING FÖRBJUDEN”.

Dessa buskar gränsar mot trottoaren som är kommunal mark. Om min hund står på trottoaren och kissar på busken kan de liksom inget göra åt.
Det som stör mig mest är dock att de ens stör sig på en sådan här sak och att de tror sig kunna bestämma över vad som sker på den kommunala marken i närheten av deras fula äckliga buskar.
Vad FAN gör det om hunden kissar på en buske? Hur gör de med katter? Fåglar? Harar? Rådjur?
Jävla idioter.

Har skällt ut de flesta av dem när tillfälle funnits. Jag är omtyckt av de flesta i området men förmodligen inte av dessa. Det är helt ömsesidigt.
Citera
2021-10-17, 21:28
Medlem
brunnsangs avatar
Hade en granne som smaskade otroligt mycket när han sög kuk. Otroligt irriterande men annars har jag inte haft några större problem med honom förutom att han smackade med läpparna innan varje mening han påbörjade.
Citera
2021-10-17, 21:31
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Alltid finns det någon trashmänniska som ska förstöra för sina grannar och som inte fattat det här med hänsyn. Vad stör du dig mest på?

Jag kan inte påminna mig om att jag har stört mig på en granne någonsin. Ju konstigare de är desto mer underhållning får man. Jag är väl ganska tolerant av mig, och förväntar mig det samma av mina grannar gentemot mig.
Citera
2021-10-17, 21:35
Medlem
Flufffens avatar
Jag har ett yngre par Godzillor (fetton) ovanför av typen extrema hälgångare, benen väger så pass mycket att de uppnår terminal hastighet innan fötterna slår i golvet. Dessutom jävligt osmidiga när det ska stängas dörrar, skåpluckor och fönster. Antar att det är för jobbigt att hålla sin 50kg tunga arm utsträckt i mer än 1 sekund och är därför enklare att smälla igen skiten. Jag väntar bara på att en av dem ska braka igenom golvet och krossa mig.
Citera
2021-10-17, 22:24
Medlem
Somalier med massa ungar som springer på parkettgolvet, skriker, gråter och smäller i dörrar. En av ungarna brukar stå ute och sparka boll mot husväggen. Det är mycket folk på besök där och det händer ofta att dom tar fel dörr och rycker i mitt handtag.
I tvättstugan måste jag kolla vem som har tvättat innan för jag har gjort misstaget att tvätta efter somalier och mina kläder stank olja när de hade torkat.
Har även iranska grannar som är väldigt högljudda när det gäller musik, prat och sex 😠.
En annan iransk granne röker på balkongen och det luktar inte vanlig tobak...
Har pratat med de iranska grannarna men dom tycker att jag ska flytta till villa, vilket jag gärna hade gjort om jag hade haft pengar till det!
Har ringt störningsjouren x antal ggr men oftast dröjer det 40-60 min innan dom kommer och ibland har det hunnit lugnat sig.
Citera
2021-10-17, 22:28
Medlem
Sitter i styrelsen i en brf. De få gånger jag ordentligt stör mig är då folk uppvisar en "jag skall ha" attityd.
Citera
2021-10-17, 22:36
Medlem
TruckUrbans avatar
Bor en Somalie ovanför som har för vana låta hans 10 negerungar springa och leka i trapphuset (slå på räckena, skrika, gråta osv). Inne i sin lägenhet brukar dom springa och stampa i golvet. Låter som de går omkring med träskor utan mattor.
Citera
2021-10-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plainvanilla
Sitter i styrelsen i en brf. De få gånger jag ordentligt stör mig är då folk uppvisar en "jag skall ha" attityd.
utveckla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in