Jag råkade ut för det här jag med för många år sedan. Det var ett par som bodde ovanför mig och de var hur tysta som helst. Sen efter att de flyttade så flyttade det in en ny snubbe och han lät av bara fan när han gick, en elefant som du säger.
Men jag kom på vad det berodde på. Det hade att göra med att han gick på hälarna! Då lät det som fan.
Sen frågade jag kompisar och så om de gick på hälarna. Och vet du vad jag hittade en kompis som också gjorde det! De flesta är inte hälgångare men jag har stött på ett par stycken sedan jag började uppmärksamma detta.
Du vet går du på hälarna så låter det av bara fan, jag kan sätta pengar på att du har fått en ny hälgångare till granne!
Jag var upp och pratade med honom 3 gånger. Jag t.o.m. frågade hur han gick och då visade han det och det var då jag såg att han gick på hälarna. Försökte t.o.m. förklara för honom att du kan inte gå så där för det låter som fan ner till mig.
Men icke, det hjälpte inte att gå upp och säga åt honom. Hur som helst så blev jag helt tokig så det slutade med att jag flyttade inom några månader för jag inte stod ut längre. Lycka till!
Så vem vet, du kanske har en hel hälgångarfamilj där ovanför! Hahaha..