2021-02-27, 20:37
Medlem
Sätt en yxa i dörren och pissa/bajsa/spy i brevinkastet. Anmäl för barnporrinnehav.
Citera
2021-03-02, 10:00
Medlem
Kan man höra grannar 2 våningar under än,? Stör mig på nått jävla ljud som låter ibland på natten.
Tv ljud tror jag eller annat,tror inte det är grannen under.
En 50 tals kåk är det.
Citera
2021-03-03, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Kan man höra grannar 2 våningar under än,? Stör mig på nått jävla ljud som låter ibland på natten.
Tv ljud tror jag eller annat,tror inte det är grannen under.
En 50 tals kåk är det.
Ja, men då går sällan ljudet raka vägen. Det kan gå genom väggarna, eller ventilationen. De har kanske en TV uppsatt på väggen och hyfsad volym. Då kan det absolut höras.
Citera
2021-03-07, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Nej, det tror jag faktiskt inte. Men har läst igenom TS inlägg flertalet gånger nu och blir alltmer övertygad att TS är en gnällfitta.

Kan TS inte acceptera att grannen går i sin lägenhet och att barnen leker så bör TS verkligen överväga att flytta till mer privat boende.

Att leva i flerbostadshus ställer höga krav på individen om att vara tolerant inför sin omgivning. Alla klarar inte det och bör då inte ha en sådan boendeform.

Du låter som en riktig trashmänniska. Sådana som du har bara rättigheter, inga skyldigheter. Vill dina barn leka kan de göra det ute, inte klampa runt som en flock elefanter på grannens tak.
Citera
2021-03-07, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Du låter som en riktig trashmänniska. Sådana som du har bara rättigheter, inga skyldigheter. Vill dina barn leka kan de göra det ute, inte klampa runt som en flock elefanter på grannens tak.

Du låter som en riktigt surfitta. Hade det varit sena kvällar och nätter som oljuden ägde rum skulle jag kunna hålla med. Men att det är ljud och rörelse i ett lägenhetshus dagtid får man fan stå ut med om man valt att bosätta sig på det viset.
Citera
2021-03-07, 19:29
Medlem
Citat:
Du låter som en riktigt surfitta. Hade det varit sena kvällar och nätter som oljuden ägde rum skulle jag kunna hålla med. Men att det är ljud och rörelse i ett lägenhetshus dagtid får man fan stå ut med om man valt att bosätta sig på det viset.

Barn skall inte springa inomhus. Enkel tumregel.
Citera
2021-03-07, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Barn skall inte springa inomhus. Enkel tumregel.

Men fyfan vad vidriga ni är på detta ställe. Det är väl toppenbra att barn leker och rör sig såväl inomhus som utomhus.

Antar att era ungar sitter med paddan hemma i soffan och äter glass.
Citera
2021-03-07, 19:45
Medlem
Citat:
Men fyfan vad vidriga ni är på detta ställe. Det är väl toppenbra att barn leker och rör sig såväl inomhus som utomhus.

Antar att era ungar sitter med paddan hemma i soffan och äter glass.

Mina barn förväntas springa sig trötta utomhus. Hemma är det lugna lekar som gäller. Alla förnuftiga föräldrar resonerar så här.
Citera
2021-03-07, 19:50
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Mina barn förväntas springa sig trötta utomhus. Hemma är det lugna lekar som gäller. Alla förnuftiga föräldrar resonerar så här.
Precis, annars åker prygeln fram.
Citera
2021-03-07, 21:51
Medlem
Citat:

Du låter som en ociviliserad jävla white trash pundare. Hänsyn ska alltid visas. Har du folk under dig, tror du de pallar lyssna när dina ADHD-ungar klampar runt hela jävla dagen. Kan du inte leva som civiliserat folk så är det nog DU som bör flytta ut i skogen. Jävla åsna.
Citera
2021-03-10, 09:34
Medlem
Citat:
Förmodligen barnen som rör sig och leker i lägenheten. Det tycker jag barnen ska fortsätta med. Men tycker TS ska flytta då han inte tycks vara kompatibel med att leva i lägenhetshus.
Snarare du som ska flytta. Man ska alltid visa hänsyn till sina grannar, oavsett tid på dygnet. Sådana som resonerar som dig ska man först varna och sedan vräka prompt om ingen bättring sker tycker jag...
Citera
2021-03-10, 09:39
Avslutad
Fyfan för grannjävlar som röker knark. Får jag välja mellan barnfamiljer eller "hemmastudenter" som knarkar istället för att plugga väljer jag barnfamiljer alla dagar i veckan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in