Citat:
Ursprungligen postat av
zapatisten
Min granne, man ca 45 år, har härjat på gården och i trappuppgången sedan klockan elva. Såg vid elva tiden att han var ute på parkeringsplatsen och gapade åt bilarna där, helt ensam. Han hade en "stav" i händerna, typ en sopskaft eller liknande. Tänkte att han är väl på fyllan eller nåt och brydde mig inte mer, man har väl sett värre saker va?
Går sen till macken för att köpa cigg och när jag kommer tillbaka står grannen i trappuppgången med en jävla Gandalf-hatt på huvudet och när jag ska upp så skriker han "You shall not pass" på dålig engelska! Går inte att prata med honom för han bara gapar samma sak om igen så jag tränger mig förbi och går in i min lya. Det är nästan en timme sedan nu och han går omkring i trappan och gapar och knackar på dörrar med sin "stav". Ser honom genom dörrkikaren ibland men hör honom nästan hela tiden.
Han bara trampar runt där, yrar för sig själv, knackar på dörrar och ibland skriker han repliker ur filmer, typ Sagan om Ringen. Just nu står han så att jag ser honom bakifrån genom dörrkikaren, han bara står där och babblar för sig själv med sin stav och Gandalf-hatt.
Har ringt polisen men dom säger att dom inte hinner just nu. Fan ska man göra då då?
Vänta till han vänder sig mot din dörr, slå han hårt utav helvete på näsroten. Du ska träffa med dina 2 yttre knogar och med nästan rak arm. Skjut på med höften.
Fy fan! Orka bo i lgh....