Citat:
Ursprungligen postat av
skvallertacka
Har bott i samma villa sen 70talet. Grannar har kommit och gått men nu har vi fått en riktig jävla sopa till granne.
Ok.
Citat:
Ursprungligen postat av
skvallertacka
Det hela började när jag gick över till grannen när hon flyttat hit. Skulle säga välkommen till området och introducera mig. Fick varken ett hej tillbaka utan hon gick bara iväg utan att svara eller ta i hand.
Ja, jag förstår att det måste varit hemskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
skvallertacka
Därefter har hon satt i spel att:
Anmäla oss grannar till parkeringsbolag om vi som så står 1 minut med bilen på gatan och inte på våra parkeringsplatser. Kom hem senast, skulle spola av bilen med högtryckstvätten, 5 minuter senare kom parkeringsbolaget och sa att grannen ringt och klagat. Ska tilläggas att hon inte drabbas av att min bil står på gatan.
Fruktansvärt.
Citat:
Ursprungligen postat av
skvallertacka
Vintertid gör hon samma sak med barnfamiljers bilar där de släpper av eller hämtar barnen som är och åker pulka i närheten. En vinter sprang hon ut och skrek på folk.
Awful.
Citat:
Ursprungligen postat av
skvallertacka
Klipper gräs, häck, you name it efter klockan 20 på sena kvällar och helger.
Jösses.
Citat:
Ursprungligen postat av
skvallertacka
Kastar ruttna äppelkart över till andra grannar när hon "rensar"
Än värre.
Citat:
Ursprungligen postat av
skvallertacka
Dottern har fått flytta in hennes utestuga, vilket har medfört sena förfester och tidiga mornar med hög musik.
Outhärdligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
skvallertacka
Det spelar ingen roll att man försöker prata med henne, hon lyssnar inte, och jag har nu gett upp. Vill hon ha krig, så ska hon få krig.
Nej, ingen anständighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
skvallertacka
Ge mig tips på sätt jag kan jävlas tillbaka med henne.
Det jag kommit på är repa bilen, nubb under däcken och hundbajs på tomten.
Nja.
Jag skulle föreslå att boka in tid hos *valfri tv program*
typ Dr Phil, Ricky Lake, Oprah Winfrey, Judge Judy, det där medlare tv programmet som gick på TV3 med Aschberg + någon f.d FN diplomat.
Eller i värsta fall; Skriv på Face book i affekt. "Tummarna" kommer att hagla över inlägget.