- Går med skor inomhus hela tiden som låter ner till mig.
- Har dubbelt så hög volym på tvn så det är ett konstant mummel in till mig som är riktigt jobbigt.
- Drar stolar i golvet 20-30 gånger/dag, låter mycket högt ner till mig och han vägrar använda filtkuddar.
- Kastar saker i golvet 10-30 gånger/dag.
Trots jag pratat med honom så har han eskalerat och jag börjar undra om han är psykopat.
Är detta tillåtet att göra som han gör? Kan jag sätta dit honom på något sätt eller få honom vräkt?
Vid 22.00 är han knäpptyst sen så han vet han håller på med. Jag kan inte ha det såhär.
- Går med skor inomhus hela tiden som låter ner till mig.
- Har dubbelt så hög volym på tvn så det är ett konstant mummel in till mig som är riktigt jobbigt.
- Drar stolar i golvet 20-30 gånger/dag, låter mycket högt ner till mig och han vägrar använda filtkuddar.
- Kastar saker i golvet 10-30 gånger/dag.
Trots jag pratat med honom så har han eskalerat och jag börjar undra om han är psykopat.
Är detta tillåtet att göra som han gör? Kan jag sätta dit honom på något sätt eller få honom vräkt?
Vid 22.00 är han knäpptyst sen så han vet han håller på med. Jag kan inte ha det såhär.
Generellt är det aldrig ok att störa däremot är gränserna högre dagtid, har du frågat hyresvärden hur dom ser på det?
Tja, har nyligen fått problem med ett par riktigt störiga grannar! de spelar musik dygnet runt.
Har inte pratat med dom än då det är olika trappuppgångar och planerar inte på de heller.... att ringa störningsjouren vill jag inte heller så..... min plan i nuläget är att jävlas tillbaka tillräckligt så dom slutar....
Jag är på jakt efter någon apparat som kan skicka in JÄVLIGT hög musik till dom utan att det hörs i min eller någon annan förutom deras lägenhet.
Är det någon som har erfarenhet eller vet hur man skulle kunna få tag i någon sådan apparat?
( BTW det är 2 st unga tjejer som bor där, inga barn eller äldre i lägenheten)
Har du någon duglig högtalare så kan du ju spela din musik när dom spelar, och höjer dom så höjer du med. Det brukar funka, speciellt om ni har olika musiksmak.