Känner mig lite "lyckligt lottad" (fast det var ju ett medvetet val) att jag bor högst upp i huset när jag läser om så många som får in störande ljud från grannen ovan.
Men jag har en granne bredvid som ibland förstör min nattsömn.
Ibland börjar han snacka i telefon i en jävla massa timmar non-stop på natten. Rekordet hittills var nog 4 timmar non-stop. Alltså jag kan inte med ord beskriva hur galen det gör mig.
Inte undra på att han är singel när han är en så irriterande pratkvarn, och han pausar aldrig för att låta den andra snacka, utan det är en konstant flod av babbel i 4 timmar. Helt jävla otroligt.
Jag måste börja fundera på att skaffa en sängmadrass som jag kan sova på i vardagsrummet när han aktiverar sin jävla mun.
Och sen fattar jag inte hur ljudet kan gå så lätt genom väggen, väggen måste fan vara gjord av papper. Jag borde ha köpt en lägenhet som är byggd efter 1999..
Citat:
Ursprungligen postat av
S4r4h93
Inte för att jag planerar att göra något åt det, och inte stör det egentligen så mycket men nu till problemet.
Min granne ovanför gör något varje dag, flera gånger om dagen. Har ingen aning om exakt vad denne gör, men det låter precis som om man skulle släppa en pingisboll och låta den studsa över golvet. Inte ett så farligt störande ljud, men blir ju fan nyfiken. Detta har pågått i ett år och flera gånger om dagen, från morgon till kväll. Börjar nästan vilja gå upp och fråga vad de gör. Inte för att det stör utan för att jag är nyfiken..

Det kanske är så enkelt som att hen studsar en pingisboll när hen har tråkigt?
När jag var yngre så brukade jag ibland studsa en tennisboll mot väggen när jag hade tråkigt.