Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Fan här var de inte många med ett par bollar i byxorna.
Ta dig i kragen gå ner och knacka förklara för dem att hela din lägenhet luktar rök. Förhoppningsvis ber de om ursäkt och gör inte om det. Om inte, då går man till hyresvärden.
Håller med dig, bäst själv snacka med grannen berätta om situationen.
Fan jag haft idiotgrannar i vart jag än bodde, värst av allt var en kärring som ringde till hyresvärden för massa saker istället för att konfrontera mot mig.
.Hon klagade jag gick på toaletten efter kl 21-22.00 och spolade toaletten
.Jag duschade för tidigt innan kl 06.00 (jag körde löprunda innan jobbet)
.Mina besökare fick inte röka på balkongen för det luktade rök och jag vill inte det skulle lukta rök hos mig
.Klagade jag hade för högt ljud på tvn mitt på dan (jag äger ingen tv)
.Klagade att jag hade gäster hos mig på kvällstiden under helgen.
.Fan hon försökte förbjuda duschtider efter 20.00
Fan klagade konstant, så jag konfronterade henne med sina patetiska krav så kan hon lika bra flytta ut till skogen där ingen kan störa henne.
Jag har inga problem när min ena granne spelade piano så jävla krasslig att chimpans på LSD hade varit rena Mozart, har ingen problem när folk har hemmafester...anyway...så länge ingen klagar på mig för löjliga saker så har jag ingen problem med det heller men att ringa hyresvärden hit o ditt är så jävla irriterande.
Till TS.
Ta i kragen och knacka på din granne och be dem var vänlig sluta grilla på balkongen om det stör dig så, om de skiter i dig får du kontakta hyresvärden, vet ej hur era balkongregler men vissa har förbud andra inte.