2012-07-22, 16:11
Medlem
Störande grannar

Det är så att jag bor i ett större stad och störs och trakaserars av mina grannar flera av dom jobbar inom psyk och är riktiga stolpskot. Nu är det så att dom även mixtrat med mitt kylskåp så det pratar det går i och försig att dra utkontakten men man vill ju att mat varorna ska hålla sig, Och den korrupta polisen på området tycker det är bättre att rasta vovven än att lösa problemet. För det är ju alltid roligare att ta lite mutor än att lösa brott. Nu är frågan kan man stämma hyres värden för det förstörda livet man drapas av ? Och man behöver inte vara något snille för att se att kylskåpet är manupulerat det syns tydligt.
Citera
2012-07-22, 16:21
Medlem
kunglighetens avatar
Ett manipulerat kylskap? Vad går du på
Finns fler poliser än en med...
Citera
2012-07-22, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleedmen
Det är så att jag bor i ett större stad och störs och trakaserars av mina grannar flera av dom jobbar inom psyk och är riktiga stolpskot. Nu är det så att dom även mixtrat med mitt kylskåp så det pratar det går i och försig att dra utkontakten men man vill ju att mat varorna ska hålla sig, Och den korrupta polisen på området tycker det är bättre att rasta vovven än att lösa problemet. För det är ju alltid roligare att ta lite mutor än att lösa brott. Nu är frågan kan man stämma hyres värden för det förstörda livet man drapas av ? Och man behöver inte vara något snille för att se att kylskåpet är manupulerat det syns tydligt.

Och hur har dom mixtrat med ditt kylskåp?? Då dom är dina grannar så finns det ungefär bara två alternativ

1. Du har bjudit in dom, så skyll dig själv!
2. Dom har brutit sig in hos dig, anmäll dom!
Citera
2012-07-22, 16:29
Medlem
Torpedjannes avatar
Tycker att det låter mysigt med ett talande kylskåp. Förutsatt att det är ett trevligt sådant. Annars är det ju bara att smälla till honom på nosen och läxa upp honom lite! Blir det störigt för du ju sätta dit en munkavel!
Citera
2012-07-22, 16:40
Medlem
Barney Calhouns avatar
Vad säger kylskåpet?
Citera
2012-07-22, 17:15
Medlem
haha vad går du på? Dina grannar har gjort så att kylskåpet pratar och det har förstört ditt liv så nu ska du anmäla hyresvärden. Polisen vill inte göra något för dem är mutade, av vem?
Citera
2012-07-22, 17:18
Medlem
fan va bussigt då kan du ju ha en trevlig diskussion med ditt kylskåp, mitt säger dock inte ett skit
Citera
2012-07-22, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnelarbetare
fan va bussigt då kan du ju ha en trevlig diskussion med ditt kylskåp, mitt säger dock inte ett skit
Då kanske vi ska byta kylskåp? och ja jag har anmält honom men kvarterets polis tycker det är trevligare att vara ute och gå med vovven än att göra sitt jobb! Fast det har ju gått till åklagaren vi får välse om den är lika korrupt?
Kan man stämma sin hyresvärd? Hm det lär nog åklagaren veta och till den nya polis chefen du kommer få nya anmälan tills din korrupta polis jävel tar upp fallet! Jag lägger bara på ett nytt namn varje gång så får ni börja om: Tills eran ruttna koruperade polis tar upp fallet.
Desutom lägger jag ut nya smaskiga nyheter om sverige i dom andra länderna så kanske ni fattar...
Det är alltid kul med hjälp komvojer som vart skonade tex....
Citera
2012-07-22, 18:00
Medlem
Har du några bevis att det är grannarna som har gjort så att kylskåpet pratar med dig? Tyvärr är inte talande kylskåp hög prioterade fall för polisen.
Citera
2012-07-23, 17:23
Medlem
Det finns nog lite till som polis tjäner till...Men det går jag inte ut med på ett forum.
Citera
2012-07-23, 20:23
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bleedmen

Jag tror att har bättre utsikter till relevanta svar i psykiatri-forumet.
Citera
2012-07-23, 20:25
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phyrex
Men vad som jag tycker är riktigt sjukt är att makens fader kommer dit ett par gånger i veckan med gräsklipparen och klipper deras 3500 kvadratstomt. Även maken i huset klipper gräset någon gång i veckan. Jag tycker att det är på gränsen till sjukligt.

Om grannen vill ha en snygg gräsmatta så är det väl dennes ensak? Tror du att man kan förbjuda folk att vårda sin fastighet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in