• 1
  • 2
2006-02-17, 23:29
Medlem
Funderar på att köpa en. intressant o höra vad ni andra gossar tycker om åket

SKÅL
Citera
2006-02-17, 23:38
Medlem
Azraels avatar
Min svägerska hade en Tigra (coupé) tills alldeles nyligen. Den var som Opel är mest; en riktig skitbil. De rostar redan vid leverans och strular från dag 1. Mitt enda råd är att undvika dessa styggelser. Om du tvångsmässigt måste ha en liten chick homo-kärra så är nog Peugeot 206CC ett bättre alternativ. Eller Citroën Pluriel.
Citera
2006-02-17, 23:40
Medlem
Billy-Bobs avatar
Hmm, nja alltså den är inte så "killig" om man säger...
Skulle säga att den passar rätt bra i present till pappas flicka som precis tagit studenten. Med rosett runt
Citera
2006-02-18, 02:51
Medlem
Inte den tonen nu=) det är ju fan en gammel ss Officer som har stått o skruvat ihop vidundret...

Tyska grejjer borde man kunna lite på.. jag tror att ni snackar gojja.. Hur kan ni rekommendera en fransk bil framför en bil från ärans och hjältarnas land?
Citera
2006-02-18, 07:45
Medlem
rebbans avatar
Om jag ser på den så är det en tjejbil med dålig kvalite.
Citera
2006-02-18, 10:27
Medlem
manganmanges avatar
Helt perfekt bil............om man är hårfrisörska jag var faktiskt ute å provkörde en sån i höstas då tjejen va lite sugen på en. Å visst den kändes väl helt okej som vilken ny småbil som helst, å plåtcab är väl ultimat på våra breddgrader om man vill åka öppet på fina sommardagar men ändå använda samma kärra även på vintern
Citera
2006-02-18, 12:07
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemar_ahlberg
Inte den tonen nu=) det är ju fan en gammel ss Officer som har stått o skruvat ihop vidundret...

Tyska grejjer borde man kunna lite på.. jag tror att ni snackar gojja.. Hur kan ni rekommendera en fransk bil framför en bil från ärans och hjältarnas land?

Tysk kvalitet kan inte appliceras på opel - Det är en av GM:s styggelser och därmed amerikanskt skräp
Citera
2006-02-18, 12:12
Medlem
Calico Jacks avatar
Tjejbil.
Citera
2006-02-18, 12:22
Medlem
Ähhhh ja skiter ju i om det är en så kallad "tjejbil"... Jag gillar kärran o bryr mig således inte så mkt om det är lite chicks som kör runt i den.

Iom att jag är ute efter en cabb så köper ja ju hellre en från ärans och hjältarnas land än nån jävla fransk painrichbil...
Citera
2006-02-18, 12:54
Medlem
Fuzzs avatar
Vad alla ska klanka ner på Franskt och opel. Säger att de håller lika bra kvalitet som vilken medelbil som helst.
Citera
2006-02-18, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzz
Vad alla ska klanka ner på Franskt och opel. Säger att de håller lika bra kvalitet som vilken medelbil som helst.
Franska bilar är faktiskt ren skit. Allt som komer från frankrike är skit, förutom ett par viner samt painrich.
Trodde också att det var ett elakt rykte det där om franska bilar, ända till jag provkörde än. Vilket jävla smäck det var i kärran.. Fransmännen kan itne ens stava till kvalitet,... fan vad jag hatar frankrike....
Citera
2006-02-18, 15:22
Medlem
Baalzamons avatar
Vill du ha en liten cab så kolla upp Mazda Miata, det är åtminstone en riktig bil
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in