2018-11-29, 13:18
Medlem
Rejss avatar
Har varit p ett gng spelningar med Kite och det har aldrig varit ngot direkt slit att f biljetter till dessa, tror vi vntat rtt lnge i vissa fall!

Ngon som vet vart hajpen kommer ifrn? De r sjukt grymma live men slja slut p 30sekunder och sedan slja slut en extrakonsert till fr att sedan slppa en tredje spelning...

Fr vrigt hur mnga tar slaktkyrkan?
Citera
2018-11-29, 18:04
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rejs
Har varit p ett gng spelningar med Kite och det har aldrig varit ngot direkt slit att f biljetter till dessa, tror vi vntat rtt lnge i vissa fall!

Ngon som vet vart hajpen kommer ifrn? De r sjukt grymma live men slja slut p 30sekunder och sedan slja slut en extrakonsert till fr att sedan slppa en tredje spelning...

Fr vrigt hur mnga tar slaktkyrkan?

600 biljetter slpps fr varje kvll.
De har lnge hajpats som Sveriges bsta liveband och dessutom haft ett lngt uppehll.
Citera
2018-11-29, 22:07
Medlem
Rejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
600 biljetter slpps fr varje kvll.
De har lnge hajpats som Sveriges bsta liveband och dessutom haft ett lngt uppehll.

Jag kan hlla med om att de r bland det bsta Sverige har just nu, men har vl mest sett Strage hypa dem mycket i media, och 600x3 (ja nu r den sista inte slut n...) fr ett sdant smalt och litet band knns mycket. Sedan s var det runt 1r sen de spelade senast och kanske runt 1,5r sedan senast i Sverige, det r ju inte ovanligt fr alla band. Det r ju inte 8r som Robyn t.ex

Som sagt ingen av de jag varit p har varit nra till ngon stress att kpa och d har det varit mindre spelningar r 600. Men kul fr dem att de vxer lite, man kan inte ha allt sjlv i sin hemliga klubb

Var sugen att dra p dessa spelningar men trodde ju inte det skulle g till s hr och sndagen r nog inte aktuellt d jag ker frn Gteborg...
Citera
2018-12-05, 14:41
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Lyckades knipa biljetter till frsta extrakonserten, sjukt njd ver det. Vad jag vill minnas s var det lite hype senast dom spelade p Kraken ocks, men inte s hr jvla mycket. Kul att det gr framt fr dom i alla fall, deras spelningar p Cosmonova r fortfarande ngot av det hftigaste jag har skdat.
Citera
2018-12-20, 23:03
Medlem
Rejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Lyckades knipa biljetter till frsta extrakonserten, sjukt njd ver det. Vad jag vill minnas s var det lite hype senast dom spelade p Kraken ocks, men inte s hr jvla mycket. Kul att det gr framt fr dom i alla fall, deras spelningar p Cosmonova r fortfarande ngot av det hftigaste jag har skdat.

Var den som de klttrade bakom ngon backdrop eller hur var det?
Citera
2018-12-22, 15:09
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rejs
Var den som de klttrade bakom ngon backdrop eller hur var det?

Cosmonova r en biograf p naturhistoriska riksmuseet med en "backdrop" som strcker sig ver hela rummet, s ljusshowen var ngot utver det vanliga. Konserten inleddes med att bde Christian och Niklas befann sig bakom sjlva bioduken, tror det var frst p tredje lten eller s som dom kom ner till sjlva scenen. Det finns nog lite bilder att hitta frn spelningarna men fotografering med blixt var frbjuden inne i sjlva biografen och de flesta filmer jag sett drifrn visar inte riktigt hur upplevelsen var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in