Mitt liv har alltid varit tungt. 
En hemsk uppväxt utan några snälla/ordentliga vuxna i överflöd direkt.
Visst träffa jag läraren som gav en lite mer uppmärksamhet. Eller kontaktfamiljen där jag fick uppleva ett normalt liv med mat, rent hem och kläder och mycket kärleksfull uppmärksamhet.
Men allt det är försvunnet. Har ingen familj bara ett fåtal vänner.
Jag har misslyckats med studier då jag egentligen aldrig fått ha normal studiero.
Vilket har lett till att jag aldrig kommer få ett vanligt jobb.
Fick barn som ung och det tog en stor del från mig.
Gått igenom det mesta från barnsben vilket även har format mig.
Så fort jag får energi och orkar bygga upp något nytt så har det alltid slutat med en krash.
Jag vågar inte försöka längre.
Självklart har jag varit inskriven på psyk i flera år.
Jag har bett så mycket om hjälp, förklarat gång på gång men inget hjälper.
Har redan testat att ringa psykakuten, varit inlagd, pratat med 4 olika läkare de senaste året.
Men för varje kontakt jag haft med psyk och sjukvården så mår jag bara sämre. Jag tror inte de kan hjälpa mig längre.
Jag har testat allt känns det som. Alla råd mm har jag testat.
Jag gick till jobbet, tränade, åt bra men endå grina jag både ute på gatan och hemma.
Nu har jag varit hemma sjukskriven men jag mår bara sämre.
Kan inte äta, sova, skratta, va med mina barn.
Ser verkligen inte att mitt liv kommer bli bra då det aldrig varit det.
Planen va att åtminstone klara mig till slutet av året för barnens skull, men jag tror inte att jag orkar leva länge till.

En hemsk uppväxt utan några snälla/ordentliga vuxna i överflöd direkt.
Visst träffa jag läraren som gav en lite mer uppmärksamhet. Eller kontaktfamiljen där jag fick uppleva ett normalt liv med mat, rent hem och kläder och mycket kärleksfull uppmärksamhet.
Men allt det är försvunnet. Har ingen familj bara ett fåtal vänner.
Jag har misslyckats med studier då jag egentligen aldrig fått ha normal studiero.
Vilket har lett till att jag aldrig kommer få ett vanligt jobb.
Fick barn som ung och det tog en stor del från mig.
Gått igenom det mesta från barnsben vilket även har format mig.
Så fort jag får energi och orkar bygga upp något nytt så har det alltid slutat med en krash.
Jag vågar inte försöka längre.
Självklart har jag varit inskriven på psyk i flera år.
Jag har bett så mycket om hjälp, förklarat gång på gång men inget hjälper.
Har redan testat att ringa psykakuten, varit inlagd, pratat med 4 olika läkare de senaste året.
Men för varje kontakt jag haft med psyk och sjukvården så mår jag bara sämre. Jag tror inte de kan hjälpa mig längre.
Jag har testat allt känns det som. Alla råd mm har jag testat.
Jag gick till jobbet, tränade, åt bra men endå grina jag både ute på gatan och hemma.
Nu har jag varit hemma sjukskriven men jag mår bara sämre.
Kan inte äta, sova, skratta, va med mina barn.
Ser verkligen inte att mitt liv kommer bli bra då det aldrig varit det.
Planen va att åtminstone klara mig till slutet av året för barnens skull, men jag tror inte att jag orkar leva länge till.