• 1
  • 2
2006-02-17, 21:11
Medlem
cosmic_dancers avatar
Vet någon vilka de är. Ni vet de där "Flörtade inte hon med mig?" Han som säger det verkar komma från dalarna eller något närliggande. Tycker hursomhelst att de ser bra ut...främst den där me dlite längre hår, som inte säger så mycket.
Citera
2006-02-17, 21:14
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vet någon vilka de är. Ni vet de där "Flörtade inte hon med mig?" Han som säger det verkar komma från dalarna eller något närliggande. Tycker hursomhelst att de ser bra ut...främst den där me dlite längre hår, som inte säger så mycket.

Så du menar att du skulle vilja lära känna den där killen lite närmare alltså?...kanske över några glas vin och en bit ost?...kanske skulle du inte heller ha något emot att få hålla hans hand i din, och att få smaka lite på hans läppar?

Nej, jag vet inte vem han är...inte den andra fjanten heller. Men lycka till!
Citera
2006-02-17, 21:20
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Så du menar att du skulle vilja lära känna den där killen lite närmare alltså?...kanske över några glas vin och en bit ost?...kanske skulle du inte heller ha något emot att få hålla hans hand i din, och att få smaka lite på hans läppar?

Tänkte ungefär samma sak.

Nej, jag har ingen aning heller. Antagligen inflyttade norrlänningar båda två skulle jag gissa på.

Förresten, borde inte den här ligga i skvaller?
Citera
2006-02-17, 21:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz

varför får alla killar fråga om brudar i alla reklamfilmer och skvalalra om fjortisarna i teliareklamen och hotta upp sig över deras bröst. men jag får inte ens fråga en sådan här sak, utan att någon ska komma med någon dryg kommentar, Tycker bara han såg bra ut. Förlåt mig
Citera
2006-03-04, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
varför får alla killar fråga om brudar i alla reklamfilmer och skvalalra om fjortisarna i teliareklamen och hotta upp sig över deras bröst. men jag får inte ens fråga en sådan här sak, utan att någon ska komma med någon dryg kommentar, Tycker bara han såg bra ut. Förlåt mig

Ring upp Mcdonalds och fråga han kanske bor bara nått kvarter ifrån dig.
Citera
2006-03-04, 17:22
Medlem
broderdebs avatar
Finns filmen eller en bild från den på nätet någonstans? Jag kan vara helt ute och cykla men har för mig att jag har sett en bekant till mig i den där reklamen. Det kan vara någon annan film men om du letar fram en bild på dem så kan jag kolla.
Citera
2006-03-05, 00:41
Medlem
cosmic_dancers avatar
det är den som går nu som jag menar. Det var ju några killar i de första reklamerna också, då donken hade börjat med sallad och så. Man kunde välja sin egen meny.
Citera
2006-03-05, 03:00
Medlem
brianmolkos avatar
dom som är på resturang och ser rädda ut ??
Citera
2006-03-05, 21:35
Medlem
SalaQs avatar
http://www.mcdonalds.se/

ring å fråga...eller maila om du vill vara "anonym"
Citera
2006-03-29, 15:31
Medlem
den ena kallas Fröjen och är duktig på att dricka alkohol...är från Dalarna...det är allt jag vet...
Citera
2006-03-31, 17:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
får maila då. vågar fan inte ringa och fråga.

de flesta i dalarna är duktiga på att dricka.
Citera
2006-04-29, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipellikan
den ena kallas Fröjen och är duktig på att dricka alkohol...är från Dalarna...det är allt jag vet...

Gammal arbetspolare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in