2018-11-27, 23:41
Medlem
Lucky-Mans avatar
Ungefr 10 hnder har gtt.

UTG1 limpar
HJ hjer 4x bb
CO synar
HERO sitter p small blind med pocket 8 och knner sig som en sna. Vad ska han gra? Fr allt knns fel. ca 30bb i stacken
Senast redigerad av Lucky-Man 2018-11-28 kl. 00:08.
Citera
2018-11-28, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky-Man
Ungefr 10 hnder har gtt.

UTG1 limpar
HJ hjer 4x bb
CO synar
HERO sitter p small blind med pocket 8 och knner sig som en sna. Vad ska han gra? Fr allt knns fel. ca 30bb i stacken
Tycker du svarar p frgan sjlv.

"Fr allt knns fel"

Kontenta: Knns det ngon gng det minsta fel - lgg dig.
Citera
2018-11-28, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky-Man
Ungefr 10 hnder har gtt.

UTG1 limpar
HJ hjer 4x bb
CO synar

Folda eller lasta in allt. Men i lngden knns fold som det bsta beslutet. Givetvis lite beroende p vilka de andra spelarna r och hur lngt in man r i turneringen.
Citera
2018-11-28, 02:03
Medlem
Svrt att sga utan att veta hur mkt dom andra spelarna har i stackdjup. 30bbs efter 10 hnder lter som du har latereggat turren eller frlorat mkt dom frsta hnderna redan? tror ja alltid degar in det med 12bbs att stjla UTG och CO ser ju inte speciellt starka ut bara hoppas HJ inte har monster. men vad vet jag r bara en cashgame spelare
Citera
2018-11-28, 05:23
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbione
Svrt att sga utan att veta hur mkt dom andra spelarna har i stackdjup. 30bbs efter 10 hnder lter som du har latereggat turren eller frlorat mkt dom frsta hnderna redan? tror ja alltid degar in det med 12bbs att stjla UTG och CO ser ju inte speciellt starka ut bara hoppas HJ inte har monster. men vad vet jag r bara en cashgame spelare
latereg r det.

Jag har minst stack bland de som e med p action.

Nu minns jag inte HJ med ltsas om att han har 40bb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in