2018-12-06, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
I Sverige: R*mi, H*made, Perp*rim och R*smus (??).

I Spanien: Troligen F*khry, eventuellt P*po, en okänd kvinna (?). Två (?) efterlysta, *mir den ena.

Ungefär kanske så?

Kvinnan är f*khrys flickvän zher*

*=a
Citera
2018-12-06, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julle1989
Kvinnan är f*khrys flickvän zher*

*=a
Bild på henne?
Citera
2018-12-06, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Kan den här mannen vara en av dom "äldre männen" som varken syns eller hörs i media, men som är typ som en "affärsman" eller "boss/chef" i Malmös undre värld så att säga? Får dåliga vibbar av honom. Han verkar leva ett gott liv sett till hans facebook, och han förekommer även i lexbase. Någon som vet mer om honom?

https://m.facebook.com/Ori*tah*?tsid...&source=result

*=A

Hur fick du ögonen på honom?
Citera
2018-12-06, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Hur fick du ögonen på honom?
Han är vän med en del "kända" kriminella om man ser till vilka som gillat hans bilder. Dessutom förekommer han i lexbase och verkar vara rik. Får vibbar av att han är en som står ganska högt upp, och gör saker i tystnad. Men jag kan ha fel också. Vet du något mer?
Citera
2018-12-06, 13:07
Medlem
Citat:
Han är vän med en del "kända" kriminella om man ser till vilka som gillat hans bilder. Dessutom förekommer han i lexbase och verkar vara rik. Får vibbar av att han är en som står ganska högt upp, och gör saker i tystnad. Men jag kan ha fel också. Vet du något mer?

A.m pappa hade honom på facebook men inte längre, A.m hade också honom.
Citera
2018-12-06, 13:23
Medlem
Citat:
Nej ingen info angående honom, men har han fb fortvarande? Den länken fungera ej som du bifoga.
Citera
2018-12-06, 13:29
Medlem
Citat:

Finns fler som han med liknande profil på solkusten. Bilden jag la upp tidigare kommer från en sådan med malmökopplingar och för övrigt finns vänskapsband.
Citera
2018-12-06, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Nej ingen info angående honom, men har han fb fortvarande? Den länken fungera ej som du bifoga.
Länken fungerar om du tar bort dom 2 * och ersätter dom med bokstäverna A
Citera
2018-12-06, 14:52
Medlem
– En sådan här utredning går relativt snabbt men kräver många timmar, säger Petra Stenkula.
Senast redigerad av Bigplan1 2018-12-06 kl. 14:54.
Citera
2018-12-06, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigplan1
Finns på FB
Har du nån intressant info om honom?
Citera
2018-12-06, 15:04
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
A.m pappa hade honom på facebook men inte längre, A.m hade också honom.
Är det den gubben som sitter i en jävla källarskrubb och bäcknar fulkopier och plagiat av märkesväskor klockor mm.

En landsflyktig palestinier.
Citera
2018-12-06, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhoe.v2
Jag har två namn jag tror på men vill inte skriva ut något det är för tidigt. Men om jag säger Taxi 23 tror någon att det kan finnas en koppling? Deras kundtjänst ligger i Fuengirola. Har även sett medarbetare umgås med folk från mekkys umgänge.

För er som inte vet vilka Taxi 23 är...
https://www.expressen.se/kvallsposte...-mord-och-hot/
Vet du namnen på de som är häktade i Spanien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in