2022-02-19, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Verkar inte så. Det är Rami och Preparim iallafall. Sen trodde jag faktiskt både Hamade och Papo va dom misstänkta.

I vilket fall, Hamade och Papo verkar vara direkt misstänkta för morden. Alltså är inte AM skytten, det är vad jag hört. Men dom vill ha Amir för han va den som tog uppdragen och ville resten av ligan ha pengar så fick dom skjuta. Vad Fakhry gjort har jag ingen aning om, mer än att han fronta en fin nattklubb i några månader. Men Fakhry är ingen som mördare, Papo, Hamade och AM är dock annorlunda där.

Undrar hur det går för springisen Diab nu som lekte deras bankir till Qatar och Istanbul nu när han kidnappats och Salle blivit mördad…

Diab får faktiskt skylla sig själv, alltid försökt måla upp sig som den tuffaste och starkaste när han egentligen levt på sin store brors namn och andra kriminella han umgicks med. Sh*hinsha satte honom på plats, fick hela malmö att veta vilken mes han är.
Citera
2022-02-19, 15:52
Medlem
Kan man inte följa rättegången i Spanien på något sätt? Som vi kan göra i Sverige eller måste man gå runt och vänta på att sydsvenska ska uppdatera oss
Citera
2022-02-19, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Verkar inte så. Det är Rami och Preparim iallafall. Sen trodde jag faktiskt både Hamade och Papo va dom misstänkta.

I vilket fall, Hamade och Papo verkar vara direkt misstänkta för morden. Alltså är inte AM skytten, det är vad jag hört. Men dom vill ha Amir för han va den som tog uppdragen och ville resten av ligan ha pengar så fick dom skjuta. Vad Fakhry gjort har jag ingen aning om, mer än att han fronta en fin nattklubb i några månader. Men Fakhry är ingen som mördare, Papo, Hamade och AM är dock annorlunda där.

Undrar hur det går för springisen Diab nu som lekte deras bankir till Qatar och Istanbul nu när han kidnappats och Salle blivit mördad…

Nu går jag OT, men apropå D*ab. Du om någon kanske skulle kunna ha svar på min fråga i tråden jag länkar till. En bil ägd av en av kidnapparna körs av en person som grips och sedan dess sitter häktad för synnerligen grovt narkotikabrot efter väldigt stort kokainbeslag. (Ej vid samma tillfälle, men likväl.)

(FB) Kokaintillslag i Malmö 2021-12-22
Citera
2022-02-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz
Kan man inte följa rättegången i Spanien på något sätt? Som vi kan göra i Sverige eller måste man gå runt och vänta på att sydsvenska ska uppdatera oss

Bra fråga! Undrar jag med
Citera
2022-02-20, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notseennotheard
Bra fråga! Undrar jag med

Vi får väl vänta på tidningarnas besked angende domar och sånt. Vad tror du domen blir angående sprängningarna som är nu igång ?
Citera
2022-03-12, 18:58
Medlem
Börjar rättegången i september? Fan långt till dess
Citera
2022-03-12, 19:34
Medlem
Hur länge har dom suttits häktade ???
Citera
2022-03-12, 19:41
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Några månader till sen är dem fria!!!
Citera
2022-03-12, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Några månader till sen är dem fria!!!
Haha hur fan ska de bli friade?
Citera
2022-03-12, 20:44
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Haha hur fan ska de bli friade?

Bara luta dig tillbaks! M*kkys försvarare sitter på material som kommer chocka rätten

Sen kommer alla råttor som fåt luft i Malmö besöka begravnings platserna oftare.
Citera
2022-03-13, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Bara luta dig tillbaks! M*kkys försvarare sitter på material som kommer chocka rätten

Sen kommer alla råttor som fåt luft i Malmö besöka begravnings platserna oftare.

Släpps dem alla,och kommer till Malmö ska jag luta mig tbx,tända en goding,öppna min finaste whiskey och se hur Malmö blir omtalat i Europa igen
Citera
2022-03-13, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wadensjo
https://www.sydsvenskan.se/2022-03-1...s-for-malmobor

Gissar vi kommer se helt andra straff från Spanien än vi fick se i domen från Malmö i fredags .

12år riskerar bara de som fraktade motorcykel.

Nån som vet hur de fungerar,dras tiden av som man suttit häktad i Spanien av på straffet?hört att de inte ska göra det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in