2018-12-01, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Men sluta föra över skulden på fel person.
Han har ju blåljugit för allt och alla - hur menar du att det är hennes ansvar? Är du fem år?

Men sluta klä henne i offerkoftan.

Hon har ju blåljugit för allt och alla - hur menar du att det inte alls är hennes ansvar? Är hon fem år?

Är du också en golddiggande psykopat utan samvete som kastar folk under bussen när det så passar din egen situation?
Citera
2018-12-01, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Vad det verkar finns inga uppgifter på att han blåst något kriminellt gäng. Rätt mig om jag har fel.

Det verkar som att de som blivit av med sina pengar sålt sina skulder till kriminella gäng.de hade ju kollat upp att det var personer som hållit på med människorov.
Citera
2018-12-01, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EinsteinAfricAnus

Hon har ju blåljugit för allt och alla - hur menar du att det inte alls är hennes ansvar? Är hon fem år?

Är du också en golddiggande psykopat utan samvete som kastar folk under bussen när det så passar din egen situation?

Hampus är ju exakt en sådan person.😀
Citera
2018-12-01, 16:51
Bannlyst
Hampus taxerade för 234 000 kr under 2017
Under 2018 taxerade han inte en enda krona.

234 000 kr låter som en lön som man får från A -kassan eller Försäkringskassan.

Blonfinbella har själv sagt att det är viktigt att kolla kreditupplysning när man skall välja kille..😉
Citera
2018-12-01, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merci69
Det verkar som att de som blivit av med sina pengar sålt sina skulder till kriminella gäng.de hade ju kollat upp att det var personer som hållit på med människorov.

Det verkar som att inga kriminella gäng är inblandade och att IL på ett absurt sätt har ljugit och överdrivit situationen.
Citera
2018-12-01, 17:35
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Det verkar som att inga kriminella gäng är inblandade och att IL på ett absurt sätt har ljugit och överdrivit situationen.

Hon går ev plus på storyn. Når ut till nya målgrupper.
Citera
2018-12-01, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merci69
Hampus taxerade för 234 000 kr under 2017
Under 2018 taxerade han inte en enda krona.

234 000 kr låter som en lön som man får från A -kassan eller Försäkringskassan.

Blonfinbella har själv sagt att det är viktigt att kolla kreditupplysning när man skall välja kille..😉

Eftersom han handlar mycket på isk så visas det ju inte som inkomst.
Citera
2018-12-01, 17:44
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EinsteinAfricAnus

Hade jag dejtat en psykopat som svindlat folk på miljonbelopp skulle denne ligga under bussen, var så säker.

Hon har inte blåljugit för allt och alla. Hon tjänar oss veterligen pengar enligt konstens alla regler. En framgångsrik entreprenör.

Hampus lyckades hålla ett luftslott vid liv. Det enda det kräver av en person är att man kan fara med osanning dygnet runt.

Jobbigt att din idol är en slagen kuf?
Citera
2018-12-01, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Hade jag dejtat en psykopat som svindlat folk på miljonbelopp skulle denne ligga under bussen, var så säker.

Hon har inte blåljugit för allt och alla. Hon tjänar oss veterligen pengar enligt konstens alla regler. En framgångsrik entreprenör.

Hampus lyckades hålla ett luftslott vid liv. Det enda det kräver av en person är att man kan fara med osanning dygnet runt.

Jobbigt att din idol är en slagen kuf?

Vilka oss? Hon tjänar alltså pengar åt dig?

Min idol vem? Det är väl snarare så att vi har att göra med en svensk version av "Bonnie and Clyde", snarare än någon Paris Hilton som blir sol-och-vårad.
Citera
2018-12-01, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash

Varför verkar det som att kriminella gäng är inblandande? Finns det något mer utöver det IL sa till pressen första dagen?
Citera
2018-12-01, 18:19
Medlem
qutms avatar
Citat:
Har han lurat ohederligt folk? Hur vet du det? Vilka är det han lurat?
Vilka kunder förlorade, hur mycket? Vem har tog över dom?
Citera
2018-12-01, 18:40
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Varför verkar det som att kriminella gäng är inblandande? Finns det något mer utöver det IL sa till pressen första dagen?

Finns inga kriminella gäng inblandade, rena fantasin. Däremot så skulle jag vara skitnödig om jag vore IL nu eftersom de kriminella gängen oförtjänt dras in i det här. Har ju nämnts innan om Syrianska Maffian etc. De kan inte vara glada att bli indragna, det kan ju göra att det står deras affärer t ex. Så hon skall nog tagga ner lite tror jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in