• 1
  • 2
2006-03-20, 22:59
Medlem
stämmer bra det där med söleriet, tog över ett år för mig innan det dumpade ner ett brev fet stämplat "REKONSTRUKTIV PLASTKIRUGI". I brevet fanns en mening. "Din remiss har avslagits, kontakta din remitterande läkare." Går dessutom inte att maila eller ringa till dem. HATAR statligt finansierad verksamhet.
Citera
2006-03-21, 10:17
Medlem
1 års väntetid är inte långt i mina ögon. Själv är jag inne på 4:e året med ett knäproblem. Sista året har jag väntat i onödan med pga att dom slarvat bort min remiss 2 gånger efter varann.. Man får lust att flytta från det här jävla u-landet. Tur man inte är den som får roidrage, för annars hade man skjutit av ett gäng hönshjärnor inom skjukvården vid det här laget.
Citera
2006-03-21, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ronta
1 års väntetid är inte långt i mina ögon. Själv är jag inne på 4:e året med ett knäproblem. Sista året har jag väntat i onödan med pga att dom slarvat bort min remiss 2 gånger efter varann.. Man får lust att flytta från det här jävla u-landet. Tur man inte är den som får roidrage, för annars hade man skjutit av ett gäng hönshjärnor inom skjukvården vid det här laget.

Vad har du för problem med knät?
Citera
2006-03-21, 15:42
Medlem
om du vill få bort det innan badsäsong så är det nog en privat operation som gäller , har du tur så kan du ju få tag på folk som gör operationen för 12- 15000. badsäsongen är snart och såren behöver lite tid för att läka också, mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in